2009年1月23日 星期五

may the best get in

黎到最後1SEM 其實好大感觸…….
不過開學後就忙 忙就少時間亂諗 忙就會累就會想訓交(I Hope)

尋日有4個半鐘空堂,俾著以前可能有著落
不過依家去飲茶傾計都幾開心啊! Thanks天麗*

facebook add返好多小學同學,
個個都唔認得我, 重被人質疑我整容??!!!!! wt the fxxk?!
最奇怪係某10年無聯絡既小學同學專登打黎讚我美左又瘦左?!
不過我重認到佢把聲, 諗返以前真係好開心 完全無煩惱
遲些又有小學聚會, 咁耐無見會否dead air



將心比己的確很重要, 我好清楚自己想要乜
再難過的日子都會過 但願明天更勝今天……


1 則留言:

  1. babe~~the best is yet to come~~
    by the way..我又係呀..十年同d小學同學見一次,都有人笑笑口問我係唔係整左容=.='''
    [版主回覆01/24/2009 23:59:00]其實開頭聽到都嬲嬲地喎!! 不過諗落佢係想話我變靚左姐... 我小學真係好樣衰架!! 成個粉樣 依家睇返都想打自己

    回覆刪除