2008年11月15日 星期六

動手染髮剪齊陰

尋晚勁早就訓著 ...訓得好舒服好林
但今日一早就返學校上guest lecture...
學校已經放左tentative exam table
我只有3科 就在18/12&22/12&28/12
也算蠻好吧


 


下午有時間搞搞個頭啦,
誰知染出黎好淺色!!! 好睇唔慣
之後我把心一橫 將d陰剪齊佢!!!!!!!
我好耐無見過自己齊陰
哈哈 大家睇睇


    *真實色比下圖還淺1度*


越睇越發現自己似我個囡啊!!
我個囡係邊個?!


係miki*啊 >~~~<"




好似分界好睇d.......?!?!?!




哈, 今日買左個card reader啦!
終於可以upload手機既相 =]


好鐘意用MAYBELLINEBR-眼影筆畫下眼線(眼尾起1/2)
有放大眼睛之餘,還有點貓咪眼效果
講個秘密你知, 我今日用左MAC既DANGERZONE
相機食色睇唔到,而且我走低調風
不過BA姐姐無厄我, 紅色格SOFT/HARD亦可



1個月前既甲油
雖然佢透透地, 但效果出黎好高貴好公主
O.P.I.HL758  我好鐘意呢



依個係之前食富豪雪糕影
由細食得大, 依家先知原來雪糕桶都係有富豪雪糕車
大概是越少機會吃到 就會越珍惜和越留意吧


P.S 大家唔使問我個頭係邊度剪&邊度染
因為全部都係自己動手 ... ^_______^" 我懶嘛
不過聖誕前都要去補電啦
已經草草地 (KEEP左成年都算係咁!!)

最後送多2張:

請忽略我的眼圈


沒有留言:

張貼留言