2009年1月2日 星期五

新開始

想不到新一年的開始,就要被病魔纏住唔放
進食後依然有想嘔既感覺
我想在愉景灣吃滯+冷病了!
但凡事有黑白兩面, 今天上磅時竟回復到上年體重
雖然都不是瘦, 不過也算是意外收穫吧?!

這幾天也在忙碌開心中渡過
元旦一起床就被良朋蘋果問我3圍幾多?!
她讀fashion design, 剛造好兩件婚紗 找model拍照
雖然身子還有點不適 但還是應承了她~

第一次做人model, 感覺幾好玩
因為只是簡單的記錄和不夠時間,
所以化淡妝甚至頭都沒set便拍了
不過我發覺擺pose真的好累!!!!!
3部機3個人不停對住我係咁影
影了2,3小時已經累透了

蘋果send了數張相給我
我揀了2張post上來

我較喜歡第一件婚紗! top的很可愛
下面既layer做得好靚~有好多羽毛係入面架!
不過 .....依家d婚紗咁短既?! 好sexy姐


為左保護我既肉腿~ 我搵返蘋果來遮住! haha


而第2件則是斜膊 這件未造完的
但時間太趕也沒辦法了!


攝影地方只是在我良朋家中~ 光線不足
重很亂~ 竟然有人亂過我屋企, 好似打仗咁

同埋我個胸太細了! 又無墊任何野
下次應該帶nu bra效果會靚好多


影完相夜晚JOIN埋良朋們去看話劇 - BLOAGWAY SHOW
第一次看這類型的DRAMA 好互動
個小朋友重做得好好!!! 謝謝蘋果送出門票


晚上回家看903重播~ 天啊!!!!!!
方大同拎金獎!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我睇到喊左出黎~ 睇住佢由無咩人識到依家咁多人鐘意佢
真的他媽的感動>3<

不過何CC一個獎都無...我都睇得好唔過眼

雖然大家都會說903的比較公平~
但我卻不以為然
不分豬肉又不等於公平
只是903得獎的, 好像較靠實力
但是對於林海峰呢...又真係no comment!
反正每個台都有親的 反的,
大家看成一個party~
一個支持本地樂壇的party就夠了



再到1月2日~ 和嵐嵐&阿4&天麗&sasa去左沙田聚舊
不過我不舒服 很快就離開了!
但談天還是很開心呢!!


這幾天也在追回gossip girl, 超好睇囉!!!!
主角們都太靚仔靚女~ 忍唔到手


到1月3日~ 今天是HUBBY大日子!
因為佢終於考哂試!!! 恭喜哂!
終於可以陪下我啦


最後再POST返上次BBQ D相~




燒燒下落雨~  件衫有帽原來好有用喎!


           大合照(走左3個)

為左就天麗身高 個個都要壓低身子!


哈哈~~ 得閒再玩過喇!!!!
 


沒有留言:

張貼留言