2009年2月19日 星期四

How our lives come?

現在已經係4點
我剛完成第一份功課
唉... 唔知係咪我黑仔
又有GPMATE極度無責任感
我地已經少人 ...重要HEA成咁
幸好都有GPMATE好好! 分擔不少
但聽日DAY OFF都要返學校..

今個SEM好多野讀,
6科有5科都好鐘意
只有1科例外, 就係英文
要做RESERACH, 好拿煩!!!!!!!
真係好唔想讀好唔想做


明明開學無耐, 已經忙死咁..
但其實有時我係HEA
不過NON JUPUS既野真係煩
今個星期希望搞到D..
但我真係無時間..........
平日要補習, 六&日又出街
唔同良朋見面,同HUBBY SWEET我會重辛苦
起碼見到HUBBY我會放鬆不少

而我想放棄既, 就係補習既收入
現在3個 真係抽不到時間.......

同埋已經放棄左睡眠 每天都4點訓
如果早返係7點起身... 即係訓3個鐘

其實咁夜訓並唔係溫書,
開SEM後我都未睇過一份READING
空餘時間用哂傾電話, 執野, 睇電影, 上網, 搞NON-JUPUS同做功課
我都覺得好慚愧, 下星期起就唔可以咁
會用行動證明的!

連妝都化少好多 化完都無時間落,
我都唔想咁 我諗慢慢地就無人睇我美妝
因為我實在POST得太少, 我都好耐無睇過BE
唯有KEEP住睇 BLOG友, 學下野都好


雖然依排咁忙, 但其實我都過得很開心
因為自生日&情人節後,
HUBBY對我好左, 係真心感覺到既
對我好唔一定要送禮物, 精神上既付出係好重要
HUBBY最近都為學業煩惱
但我知道 老公你一定知道點解決
只要有決心 任何困難都可以解決到

希望盡快適應學習環境
不過我已經等緊SEM BREAK啦
最後這不會是最後一個吧 ....

1 則留言:

  1. 加油呀BABY 就算你唔寫美妝既野,你SHARE你既心情
    大家都會鐘意睇架 只要你依家開心就得啦
    [版主回覆02/20/2009 18:01:00]多謝你啊MICHELIN* 我個BLOG咩都會寫~關於我既所有都會記底 其實我都好想寫美妝, 但最近真係好忙 等得閒些就會寫返 要繼續支持啊!! 哈

    回覆刪除