2009年7月16日 星期四

鮮果三文治

改變了上班時間:提早一小時。
依然個句:為左勤工獎,素顏都要碌返黎


趕唔切食早餐,在附近買了個鮮果三文治餐,$18。
兩塊不同果料的三文治,
一是士多啤梨蟹柳青瓜,另一是芒果蛋白火腿
配以切邊麥包,加上一杯鮮榨西瓜汁
味覺享受配合得天衣無縫,YUMMY YUMMY。


回到公司邊吃邊跟HUBBY談電話,
味蕾和內心都得到大大滿足,
生活.就應如此吧。


13 則留言:

  1. simple is always good...... Really like your working attitude too. You go girl!!
    [版主回覆07/17/2009 10:09:00]Totally agree! Only staying with my beloved and eating yummy food can make me relax. Simple is Perfect

    回覆刪除
  2. 好似幾好味咁喎~~~ 芒果蛋白火腿<<< 我對呢個興趣最大!
     
    [版主回覆07/17/2009 12:23:00]兩塊都好好味架! 士多啤梨配蟹柳絲, 溝出黎甜甜地又有口感,好特別 至於蛋白, 一般配3文治都比較乾, 食得好唔舒服, 但有芒果肉汁撈埋就好正, 又甜又好味! 好想聽日再食啊!!

    回覆刪除
  3. $18 又唔貴喎~~ 我想都試下~
    [版主回覆07/17/2009 12:24:00]真係唔錯架! 連果汁都係即叫即榨, 睇住佢拎塊西瓜整架!

    回覆刪除
  4. 0係邊度有得食呢個早餐呀?!
    [版主回覆07/18/2009 11:13:00]係觀塘開源道, 只得外賣不設堂依, 成間都係買鮮果汁&3文治&小食的

    回覆刪除
  5. alpha 你真係好知足常樂呀 ~~!!    提早返工時間係公司要求 ? 又會咁既 .... 
    [版主回覆07/18/2009 11:15:00]嘻嘻~我真係好易滿足, 一入早餐就開心左我大半日, 係啊!! 當然提早返工又提早收工, 真係兩睇好唔好~ 不過我都係做到8月中姐, 所以都話知佢~ haha

    回覆刪除
  6. 好健康的早餐!!!!
    [版主回覆07/18/2009 11:12:00]係啊! 豐富又好味!!

    回覆刪除
  7. 士多啤梨蟹柳青瓜應該好好味~~haha~~
    水果三文字做早餐飽得嚟又唔會太滯喎~~babe你既生活好健康呀~~=]
    [版主回覆07/18/2009 11:11:00]你講得無錯啊! 雖然2塊都好好味, 但 士多啤梨蟹柳青瓜 好味多半分, 諗起又想食!! 一份早餐就厄到大家了!! 其實我的生活好唔健康, 尋晚成點幾先訓, 今早6點幾就起身啦, 好累好累><

    回覆刪除
  8. 水果3文治我都想試下''
    自己整會平好多''哈哈
    [版主回覆07/18/2009 17:00:00]都係! 不過自己整就唔可以用咁多果料啦, 生果擺唔得耐嘛!

    回覆刪除
  9. 好健康
    [版主回覆07/20/2009 15:49:00](Empty)

    回覆刪除
  10. 水果三文治都想食下
    [版主回覆07/20/2009 16:38:00]好好味架!! 下次你都去買返份啊!! 哈哈

    回覆刪除
  11. 咦..我都係觀塘開源道返工喎..
    你個間係邊頭架??我都想買黎食呀..
    [版主回覆07/21/2009 12:17:00]咁無理由見唔到喎!! 係觀塘廣場對面, 一直行就見到 我唔記得間野叫咩名啦...類似鮮果坊之類既名 真係好味架! 做早餐一流啊!

    回覆刪除
  12. 哦..我知你講邊間啦, thx for telling^^
     
    [版主回覆07/23/2009 09:54:00]我尋日留意左佢個店名啦! 叫"果汁站" HAHA 下次試下啦!

    回覆刪除
  13. 我今朝買左啦..
    我買個份係火龍果吞拿魚三文治+鮮橙汁,真係幾好味呀!
    多謝推介呀!
    [版主回覆07/24/2009 08:47:00]啊!!!!!!火龍果吞拿魚!!! 兩者我都好鐘意架!! 我也相信一定好好味! 有時候等待既話不妨自己選擇生果配料, 都好good架!

    回覆刪除