2009年8月20日 星期四

AMY教室 ROUND1

終於正式辭工!
辭工後自覺後生了10年,每天可以睡足八小時,
有種很幸福的感覺唷!嘻嘻

這幾天忙著跟良月月們聯誼,
亦跟HUBBY去報名了超短線遊,
還正式註冊入學。

正式參觀校園,面積蠻大,
雖然還未摸熟,不過感覺比我想像中好,
希望今後兩年會有個愉快回憶吧。


記完生活雜談,
接下來就是分享上周六跟AMY學整CAKE的成果,
那天沒有帶相機,就只好分享製成品啦!





以下是帶給HUBBY的,還有一SET給家人吃呢!



分別是日式Cheese Cake, Butter Cookie, Marble Pound Cake




看賣相是不是很吸引呢?
其實不只賣相好,味道更好!





三樣之中,BABY最愛就是Marble Pound Cake,切開每件紋型也不一樣的!


有漩渦紋:



也有鬼畫符紋:


每件都好CUTE,蛋糕又鬆軟細密,YUMMYYUMMY!


男友和MAMMY也大讚好味,前者一天就K.O.,
後者不愛吃DESSERT,隔天也把CHESSE CAKE吃光了。



雖然名義上一齊整,但AMY根本是EXPERT,
工具又齊全,第一次咁PRO既打蛋器,
最後我地都係幫手做包工咋!嘻嘻


已經密謀ROUND2!THANKS AMY!!!




17 則留言:

  1. 我近日都手痕想買部焗爐返家玩下dessert....... WOWOW!!!!諗緊....諗緊...
    [版主回覆08/22/2009 23:36:00]買啦!! 有焗爐方便好多, 唔只甜品, 好多野都整得架!

    回覆刪除
  2. Marble Pound Cake真係好得意呀!!係邊度學整GA?
    [版主回覆08/22/2009 23:37:00]AMY教架!!

    回覆刪除
  3. 嘩baby~你係邊到學架 ? 好cute啊! 我都好鍾意整甜品俾男友食架 不過只限簡簡單單, 焗下雪下都ok 叫我整D紋呀... 一定攞我命啦, 哈哈!
    [版主回覆08/22/2009 23:37:00]化妝師AMY教架~佢整甜品好叻啊! 我地都係去學野! 雲石紋蛋糕好易整咋! 又靚又好味!!

    回覆刪除
  4. 好好味呀!!!!!!!!! 我好想食呀!!!
    [版主回覆08/22/2009 23:39:00]HAHA 多謝K BABE* 我收到RECIPE SEND俾你睇啊!

    回覆刪除
  5. BABE下一round我有冇份嫁 哈哈''
    你同你hubby去邊玩呀'?
    我都想去..但時日冇多啦''
    祝你有個愉快既校園生活''^^
    [版主回覆08/22/2009 23:40:00]有多既預埋你又點話, 可惜我都唔夠派 唔知自己整唔整得返呢? 重有1個星期, 好好享受啦!

    回覆刪除
  6. 我見到你的godiva袋仔''haha
    [版主回覆08/22/2009 23:40:00]HAHA 用黎帶俾HUBBY MA! FIT SIZE

    回覆刪除
  7. wow~~~好得意呀!!!!原來d cake入面都可以整到咁多紋架!!!
    期待你既round 2呀!!!唔知會唔會係cake上面畫野呢~~heehee
    [版主回覆08/22/2009 23:41:00]我都好期待ROUND2, 到時再POST俾你地睇啊!! HAHAAAAAAA

    回覆刪除
  8. 整得勁好呀~~~ 又靚~又好味~ 下次教我,等我學好d~
    [版主回覆08/22/2009 23:42:00]我拎左RECIPE同你慢慢研究啊! 因為我都想整多次, 你屋企咁多工具方便好多啦!

    回覆刪除
  9. wow~你放咗o黎呢度~~~hahaha 好快2nd round la~
    [版主回覆08/26/2009 22:44:00]今個星期就係啦!!! 唔知今次識咩呢?!

    回覆刪除
  10. BABY你引到我流口水丫!
    [版主回覆08/26/2009 22:45:00]HAHAAA 真係好好味架! 等我學成再教你!

    回覆刪除
  11. 我又想加入呀!!AMY你可唔可以預埋我玩呀??
    [版主回覆08/26/2009 22:46:00]你去ZTYLE搵佢啦!

    回覆刪除
  12. 我流曬口水出來啦....
    我都好想吃.....><
    [版主回覆08/26/2009 22:49:00]YAN BABE~ 我唔使返學啦! 不過我依排皮膚敏感得好嚴重....最衰係盅龜苓膏啦 我好返就約你~ 如果時間岩帶埋俾你食啊!

    回覆刪除
  13. arm好勁呀!!甜品高手wor~
    [版主回覆08/26/2009 22:52:00]係啊! 佢重識整月餅, 鳳梨蘇, 藍莓芝士蛋糕等等等 真係好叻架!!

    回覆刪除
  14. 唔駛做野,繼續增值自己~~唔錯呀! 
    [版主回覆08/26/2009 22:52:00]嘻~多謝GRACE, 我都鐘意充實的生活! 令自己更加開心

    回覆刪除
  15. baby你去左邊呀'?快d反黎啦''
    [版主回覆08/26/2009 22:53:00]返左黎啦!!! 重寫埋新ENTRY~ 依兩日再寫生活雜記先 HAHAA

    回覆刪除
  16. TO : ♥紅孩兒♥ 可以預埋你o架~但最好去the ztyle個邊開個account...方便報名唷~ 因為我睇唔住2邊o架~我淨係會o係個邊開團小聚o架咋~
    [版主回覆08/26/2009 22:53:00]紅孩兒係個邊有ACC架! 你INVITE佢入GP.啦! HAHAAA

    回覆刪除
  17. 你辭左工啦!來緊我們又整月餅,好期待呀
    [版主回覆08/28/2009 17:17:00]你係第一期整餅, 我係第2期啊!!! 無得見tim >"<

    回覆刪除