2009年9月18日 星期五

my beloved良朋

今日好開心!



放學後跟紅孩兒午膳,
好耐無見啦!好掛住你唷!
傾傾傾,由SPACE傾到U,由瘡瘡傾到MAKE UP,
好開心你皮膚好返哂,靚哂!YEAH!
下次再好好傾過!快D寫返BLOG啦!HAHA


之後再去見阿珊,又係好耐無見!
係咁聽你既愛情故事,笑都笑死,
你係咁讚我又話愛我,唔識重以為你係LESBIAN!


珊珊臨走時送禮物給我,

係一個粉紅色既信箱,重有玫瑰花紋。



打開一看,




粉紅色粉紅色都是粉紅色

好靚好鐘意啊!哈哈



MY CUP OF TEA!


謝謝你的心意。




多謝你的說話,我會繼續努力!

衷心希望你快點找到幸福!加油啊BABE


11 則留言:

  1. 第一呀baby''條鏈好襯你呀''好好睇''
    緣份真係好奇妙
    [版主回覆09/18/2009 23:17:00]FANS BABE真係好快手!錫哂你!! 我都好鐘意啊! 朋友仔都知我STYLE, 好開心

    回覆刪除
  2. second x] the braclet looks nice on you.
    you 've got really nice friend babe =] so lucky
    [版主回覆09/19/2009 00:01:00]YEAH! THANKS BABE* LOVE IS ALL AROUND ME & I  ALWAYS TREASURE ALL OF THEM!

    回覆刪除
  3. 粉紅色真係好襯你
    [版主回覆09/21/2009 00:28:00]嘻嘻 我有太多粉紅色! HUBBY見到都"令"哂頭 哈哈

    回覆刪除
  4. 好令bor...你的朋友好錫你丫!
    [版主回覆09/21/2009 00:28:00]係啊! 我地識左好耐, 就好似家人咁親密!

    回覆刪除
  5. wow,粉紅色好岩你 對你好好!! 有咁好既朋支真係好幸福呢xd
    [版主回覆09/21/2009 00:29:00]多謝BILI~ 我真係好幸福, 所以我一定會好好珍惜佢地呢!

    回覆刪除
  6. 有咁好既朋友好替你高興 要好好珍惜佢啊baby ^_^
    [版主回覆09/21/2009 00:29:00]知道KOEY~ 我都好珍惜你地班BLOG友架!

    回覆刪除
  7. 粉紅色=baby
    [版主回覆09/21/2009 00:30:00]HAHAAA 咁IVY又等於咩色呢??

    回覆刪除
  8. 粉紅色真係好襯咁sweet的baby....還有你的朋友都好sweet....^^
    [版主回覆09/21/2009 00:31:00]YAN~我覺得粉紅色/紫色都好襯你啊! 你俾我感覺係又SWEET又ROMANTIC! 所以你化紫妝同粉紅妝我都大讚呢!

    回覆刪除
  9. 係啦我都好耐無見佢@v@佢點解唔寫卜呀~~~下次問下佢先!
    [版主回覆09/21/2009 00:31:00]佢好鬼懶!!!! 你話下佢啦! HAHAAA

    回覆刪除
  10. 你啲朋友仔對你真係好~~~
    [版主回覆09/21/2009 00:32:00]獅子都係呢! 你有班好朋友做你姊妹 我都登你開心啊!

    回覆刪除
  11. babe~~~你朋友對你真係好呀!!!=]
    d accesories係咪hand made架??好靚靚呀!!!!
    [版主回覆09/21/2009 00:33:00]多謝TINK啊! 你都有班好好既朋友~好好珍惜呢! accesories唔係hand made, 不過都好有心意, 好襯我STYLE!

    回覆刪除