2009年12月8日 星期二

低調聖誕約會妝


又到聖誕,又到聖誕,
收到theZtyle及資生堂帶來的聖誕禮物,
令我想起聖誕將近喇!大家預備了聖誕妝容了嗎?


今天baby就跟大家分享一個「低調聖誕約會妝」,
跟男朋友約會就最適合不過了,其實淡淡的妝容才最能吸引男生呢!
(說實話,其實baby不懂化濃眼啦!我都想要phoenix對眼啊!)


我的首選:



星星為主題的ettusais閃爍星塵彩粧組合
Platinum Star Eye& Face Shimmering Coffret

 


套裝有:
藍灰x閃黃眼影珠光蜜粉卸妝油星星化妝包


 


眾多產品中,
baby
最喜歡是東京星願珠光蜜粉(台灣譯名)喇!







小小的一樽




方便易取




最愛它含微閃粉,印在T字位下眼C
聖誕夜拍開閃燈時就特別光澤明亮呢!


把藍灰眼影掃在雙眼皮位,再以手指印上閃黃眼影,
由於眼影質地是JELLY狀,之後加上同色系眼影,效果會更靚架!




光澤剔透妝容話咁快搞掂。

phoenix 話齋,看到這雙眼你認得出我嗎?



把深色眼影再暈高一點就能像廣告女生般






閃耀著奢華光芒!!


不過BABY多以淡妝示人,




簡單易用就最適合我嚕!

 


 


再次多謝theZtyle及資生堂!yeah


沒有留言:

張貼留言