2010年6月28日 星期一

澳門4日3夜悠遊樂.美食行

我愛吃,
去到澳門又豈能錯過當地美食!
今次嘗試不少地道小吃,也試到最具人氣的酒店BUFFET,
每一為大家分享。



先是出名到爆燈的大利來記咖啡室。


位於氹仔巴波沙總督街,
從入住的威尼斯人行去約20分鐘路程,
未到三時已勁多人幫襯,



看著桌面盡是豬扒公仔包及咖哩魚蛋。


難得豬扒包出爐,當然跟HUBBY一人一個,



好熱,煙霧迷漫...

我們選了配豬仔包(另有波羅包)




說實話,
我覺得這個豬扒包真的很普通,豬扒肉汁未算特別,
而且質素參差,之前DADDY吃過都說又乾又硬,
比起大三巴的差多了。

來這裡主要是名氣響應,但會再幫襯嗎?
我想真的不會吧。





旅遊時最愛逛當地的街市及超市,
我為食嘛!看到眾多的食品總是滿心歡喜。


這間是在議事亭前地的新苗超級市場,
購物前需存放外來物品,只准攜帶個人手提包,




竟然發現在港已近消失的雲尼拿可口可樂!




HUBBY大愛!
重可以成PACK咁買,
可見是港商不入貨,而不是停止生產!






在來來超市也買了蠻多零食,


其中有大愛紅毛丹乾,



一包約$35

平時多吃波羅蜜乾及芒果乾,
第一次吃到紅毛丹乾,
甜甜微脆的一塊,有點像薯片,有陣香濃的紅毛丹味,
愛吃紅毛丹的我很喜歡呢!


另有榴槤乾,不過不是杯茶呢!





在氹仔要吃,
除了官也街,也有地堡街,
整條地堡街有約十間食店,




其中時豐美食價錢平,鍋氣夠,風味十足!






馳名蟹粥


蟹粥香甜,即叫即煲,特別鮮甜。


從廚房的傳菜位,
看到大廚在過程很有心機,跟HUBBY不禁大讚,
還有老闆娘的親切招待,雖然商內環境一般,
但亦令人吃得開心!




一大碟的通菜,吃剩1/3才記得拍照,真失禮。




古法荷葉蒸雞 


數十元的菜式竟用新鮮雞!!!
配以蜜棗及荷葉香味,雖然雞油好肥但好好味!大愛!


兩位埋單$160,必定再來。






咖哩在澳門太普遍,
一半的餐廳都以咖哩作賣點,
這間是位於氹仔地堡街的咖哩全,




點了中辣的咖哩牛腩麵加鴨紅,好夠味!
可惜湯底實在太油膩喇,肥啊肥啊!





之前食過瑪嘉烈葡撻,
今次特意入路環吃安德魯。


要讚讚自己,整個路程都沒有搭過TAXI,
搭巴士周圍去,又平又快。




瑪嘉烈跟安德魯葡撻大概是全澳門最出名,
兩者都好好味(其實澳門普遍葡撻都做得好),
但安德魯無前者咁甜,不太耆甜的我就更喜歡。


安德魯在路環有三家分店,
其中兩間是以CAFE形式,客人多以當地人為主,
除了葡撻,也有特色甜品及花茶。






是次旅程其一期待便是人人勁讚的自助山,



每位$238加一,長達200呎的自助BAR,抵到喊!






座位奇多,有大半都是國內同胞。


他們的胃口真係大得神奇,把食物堆積如山,
對,每個碟都做成小山丘,起碼放3,4層才有這樣效果吧。


最好笑係把生熟又撈埋一碟,
碟內有牛扒、生蠔,也有魚生墊印度薄餅,
問你死未@@!



橫衝直撞,把我的湯匙都掉在地上,
然後笑口口說:你都係拎過第二隻啦。
這樣的環境真讓人吃得不愉快!




說回食物,

種類非常多,基本上說得出的都可見到,
但質素囉......



生蠔沒鮮味,魚生也是,連三文魚都奇差,重衰過酒樓。


平時HUBBY最愛吃凍食長腳蟹,
但這裡竟然用芝士炒熱吃的,


吃了少許就放棄了。




熟食比較好,中湯甜美,
但冬陰功湯味道勁奇怪,用清雞湯又沒任何泰式香草,
全場最好味是日式蟹子沙律!
我想...沒下次吧。





最後一天到瑪閣,
選了雅香緬甸咖啡美食作最後衝刺,


HUBBY點的:




椰汁雞麵,味道極濃,
以油麵搭油炸鬼及雞件,好特別!



我的:




酸辣雞絲檬粉

餐牌說是檬粉,但絕對是米線,
秘製的酸辣湯底,我覺得好好味。



還有油菜一碟,
每餐都叫菜,難怪每天都如廁自如,哈哈。



這間好好味!值得再來~




除以上分享的,
在威尼斯人美食廣場也吃過兩餐,
普遍唔抵食又唔好食。

最安全可算是仙跡林,
哈哈,黎澳門食仙跡林!
重要係酒吧飲完COCKTAIL買外賣返酒店房慢慢歎,
邊食邊睇林峰,寫意到極。


4 則留言:

  1. 我覺得酒店是很舒服環境又美。可昔同胞太多,而且在華麗的環境下隨地吐痰。真的看得讓我嘔心!
    [版主回覆06/30/2010 15:10:00]吐痰未算嘔心啊!! 我見過最嘔心個次, 係同胞抱住個仔仔係威尼斯人既垃圾桶小解!!! 個次我真係睇到眼突!

    回覆刪除
  2. 見到啦..你之前提過既安德魯葡撻.. 我今個月中都會去呀.. 諗起都好開心呀..食食食呀
    [版主回覆07/04/2010 02:18:00]去啦! 我覺得佢好味過瑪嘉烈架!

    回覆刪除
  3. 哈哈哈~~~我岩11都去完澳門玩呀, 但係冇一樣野食同你一樣=3="
    你識得周圍搵野食就好啦~~~我地是是但但去左幾間咋
    不過你有4日係macau都幾正啦又有得住威尼斯人! 睇你同bf玩得幾開心=)
    [版主回覆07/05/2010 17:10:00]咁你食左咩AR????? 除左安德魯同自助山係有PLAN過, 其他都係亂入架咋! HAHAA 雖然去左4日, 但重有地方未去過架~~ 下次重可以繼續!! 因為我同HUBBY都好鍾情歐陸設計, 令我地住過又想再住

    回覆刪除
  4. 豬扒包很多也很普通,豬扒肉汁普通,會令人失望.雲尼拿可口可樂十分正!

    回覆刪除