2011年3月20日 星期日

Salon Boku。Porky 教你 set 靚頭

永久BLOG文:http://babyalpha.hk/kilo-off-set/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥



未知大家有否遇過這個問題~ 在日誌常看到心儀髮型好想COPY,尤其那些空氣感好重、微曲帶點隨性的髮型,可惜都非單靠修剪及電髮而成,而係 SET出來呢。我一向覺得造型好難好麻煩,但只要掌握要點及多加練習,你也可以成為高手~ 廢話少講,一齊睇下 PORKY 教路啦~~*

Photobucket


有看開我BLOG 的朋友應該對PORKY不會陌生吧! =) 他是 SALON BOKU CREATIVE DIRECTOR,曾在倫敦工作,擔任過多個時裝品牌的創作總監,如Vivienne Westwood、Burberry、Land Crawford等。無論髮型創作或指導都是手屈一指的呢~ 不是FRIEND底賣口乖才激讚,自己親自試過及介紹朋友仔去剪髮後都被大讚呢! 不過今集唔講剪髮,講返SET 頭吧~
 



Photobucket


邀請了長髮美女福爾摩斯作DEMO,不論SET頭與否,想髮質變好便應養成梳頭習慣。



Photobucket


怕會影響曲度,那就落護髮素時梳下吧~ 梳好每根髮絲營養才被注入喔。


長髮 SET 頭第一步:

Photobucket


先把頭髮分成上、中、下3段,由最底部份開始卷起,把頭髮分成左右兩邊。

Photobucket


剛學習卷髮的朋友,全頭應以同一方向向前卷起,而手握卷髮器亦不宜超過90度,曲度才夠自然。不是要先噴上耐熱水嗎?! =O= 原來後加鹽水已有同樣效果,要是預先噴水的話便記緊要徹底吹乾才開始卷喔,否則熱卷器碰到濕髮更會帶走水份好傷髮呢。


第二步:


Photobucket


輪到中段頭髮,由頸位開始。

Photobucket


想變靚便要花心機,不要太貪心卷起大撮頭髮,否則卷唔起的。後面的髮絲自家卷會較難,使用前後鏡或把頭髮拿到前面吧。



第三步:

Photobucket


最後是上段頭髮喇~

Photobucket


這樣分3段便把頭髮平均卷起來了~ ^__^ 不要以為這樣便完啊!! 再睇埋下面***



Photobucket


PORKY 指出亞洲女生普遍頭頂扁平,想令髮型立體有薘鬆效果,便要在頭頂使用迷你粟米夾。





離髮根2CM,由底層開始夾起,大約兩、三層,視乎頭型而定。

Photobucket


由底層夾起便不怕被人看穿嚕~



Photobucket


一邊有夾一邊無夾,細心看一定留意到分別。


還未完啊~~

Photobucket


想令效果再特別D 可以由抽起少量髮絲由頭頂卷起,與剛才的對比,做出不同層次,即刻靚好多呢!



Photobucket


最後加埋髮尾油及髮用鹽水,


Photobucket


這樣就完成啦~~空氣感之餘又有凌亂美呢! :)



下部份係晚裝及婚紗SET頭,對宴會婚禮有完美要求的你當然要找個專業的 HAIR STYLIST。

Photobucket


首先出場是大佬B~ 因為穿著婚紗不方便拍照了.. 只影到B的白滑背脊。



輪到我了~~~~ 先自戀拍BEFORE*


Photobucket



第一次.....真係第一次穿咁隆重既婚紗,之前跟EDITH玩妝穿的都好平實啦~ 突然...好有感覺...XDDD 早知化行D個妝先出黎啦~ 哈哈!


Photobucket


因為太淆底把婚紗紮到好實...實到我都透唔到氣,又變左紅蘋果。(=O=)

Photobucket


其實我坐底真係唔知PORKY 搞緊咩~ 只聽到佢不斷話 "好簡單,你地係屋企都做到架。。。" 然後幾秒就搞掂! (T.T) 快到大家影唔到相,又再整過慢鏡再溫。

Photobucket


感謝小知幫我影左N張相,你拿的角度永遠最美!!


Photobucket


大家都追問怎麼收尾~ UM.... 我承認我無聽書又望唔到,都係問返PORKY 吧喇~ =)



Photobucket


完成囉! 背面跟側面~ 表情怎麼咁囧的。


Photobucket


發問時間 : : : 有人問波西米亞織髮、陳慧琳婚紗頭,也有人問謝安琪型長變短髮,PORKY 都一一解答! 最後大家都有野落袋 ~ ( ^__^)

Photobucket


至於露額嚕~~ 俾D 時間我啦!! (^___^)  最後由AMY答到巨獎跟PORKY 派禮物,EVENT就完滿結束嚕! 不過大家傾計傾到唔願走... 難得PORKY 無嫌我地煩~ HAHA 差不多搭尾班車回家! SUCH A TOUCHING EVENT!


參考資料:
Salon Boku (Facebook Page)
地址: 上環文咸東街78號華東商業大廈 2101室
電話: 9315 1177

3 則留言:

  1. 好想睇你set完頭的正面牙
    [版主回覆03/25/2011 20:37:00]原來唔記得覆你..正面照影到我塊面勁紅啊..... 件婚紗札得太緊 所以無放出黎

    回覆刪除
  2. BABY~ 之前你介紹個隻REVLON礦物碎粉... 我想問夏天可唔可以用GA? 我係混合偏油肌~THX^^
    [版主回覆03/21/2011 17:54:00]個隻岩秋天多D~~ 我岩岩試緊新既礦物粉 下篇會講啊~~ ^^

    回覆刪除
  3. 呢個look 好襯你
    [版主回覆04/06/2011 18:35:00]邊個啊/.?? 個晚整左好多個~

    回覆刪除