2012年4月26日 星期四

零瑕光澤肌 ♥ Hydrafacial Treatment 膠原再生活肌療程

永久BLOG文:http://babyalpha.hk/hydrafacial-treatment/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥



Photobucket

女人錢真係唔慳得啊!!!!!!!  這兩個多月KEEP住每一、兩星期做FACIAL TREATMENT,皮膚比以前乾淨及穩定好多!! 當然,不是每個TREATMENT我都滿意,但是 Hydrafacial Treatment 是女人不可缺少的療程啊!!!!! 但是寫這篇文前內心一直很糾結,事源我在這間美院中心一而再、再而三有不太愉快的經歷,但由於我一早答應公關朋友出文宣傳,我也不想再拖下去了!


Photobucket

三次的 Hydrafacial Treatment 皇牌膠原再生活肌療程 就是在位於佐敦薈的 U Beauty 裡做到,環境舒服面積也蠻大,首次還感覺不錯的。




Photobucket

跟隨美容師入房後,就直接開始做TREATMENT,其實我不是首次試做 Hydra Facial ,之前在 REENEX 無論是博客試做還是自費參加療程,大大話話都做過四、五次,所以我對程序還滿熟悉。



Photobucket



樣子好奇怪,但就只拍了這一張! 這次是我第三次療程前素顏拍~ 那天的皮膚狀況超好,雖然下巴有少許印,但是做完兩次HGF 加轉用 SkinMedica TNS 護膚品變得好有光澤!! 可惜經過這兩晚11,12時收工後已經回不去那個狀態,女人啊~~~~~~~~~~~~ !!!!!




Photobucket

一開始卸妝、潔面,就由頸位置開始利用真空吸管技術深層清潔面部,對於清理黑頭及粉刺好有效,


Photobucket

在皮膚最乾淨的時候導入 SkinMedica TNS Serum,u beauty 效率真的超高啊! 由卸妝清潔、修眉、吸管清潔面部及頸部、按頸至做完導入TNS 精華都不用30分鐘,不過某些位置做得太快,我自己是覺得力度有點OVER,最後一次更因為換了儀器頭,弄得我面上發紅。:(


Photobucket

一樽從臉上吸出的污物。這是第一次做完後的污水,我自己也嚇一跳,之前在 reenex 做過也沒那麼嚴重,不過後來我做完TREATMENT後照鏡,發現日間畫那雙眼線仍keep近半,我有理由相信這樽污物裡面唔多唔少都係粉底。



Photobucket



連個咀頭都咁黃!! (@___@) 我在 reenex 試做時是會徹底卸妝後才進行療程,所以未曾見過這樣的狀況喔。





Photobucket

最後敷上 SkinMedica 皇牌 Collagen Hydra-Boosting Mask 30分鐘,




Photobucket

這塊MASK極貼面極好用,一塊就差不多HK$100,而在REENEX試做是沒有的啦! 最後呢~ U Beauty 有少許優惠想跟大家分享,只要說是我BLOG讀者致電BOOKING,就可以享用HK$2,880 6次優惠價,不過只在頭一次TREATMENT 包TNS serum,另外五次不包的啦!  而我最後也想說多少少啦~ 我個人比較愛在reenex 做 Hydrafacial 啦,無論是手勢、服務、效果也是那裡好好多,所以 ............. 你懂的!


U Beauty & Medical Center

電話: 2110 0600

http://www.ubeautycenter.com


永久BLOG文:http://babyalpha.hk/hydrafacial-treatment/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥


2 則留言:

  1. 哇果樽污物真係好黃, 咁係咪即係代表我地平時點樣落妝都唔會落得徹底乾淨?
    我係香港醫學抗衰老中心做開FACIAL, 唔知KEEP得乾唔乾淨呢啲皮膚

    回覆刪除