2008年4月7日 星期一

TAKE IT RELAX

心情已好轉多了 謝謝老公又陪我輕鬆半天

明明大家都很想見對方 卻要鬥氣扮嬲
最後..... 咪又係出黎見面!
("好啦好啦 你錫返我就當咩事都無啦!" ...這是我們常講的說話 =])

身子差玩到頭很痛 又吃得漲住肚皮
赤丸的飯真的很大碗囉! 食到超飽又不太好味 哼
和BB去打機 ...好開心呢!
打新高達時很多人圍觀  很大壓力吧 =]
THEN1齊玩經典遊戲 - 食鬼!!!! 紅白機時代的代表作
老公1關都過唔到 ...我過到第2關先死架
但原來都幾難玩 ...細個時都唔覺既?!
之後去左許留山食甜品 好好味
最後老公送我搭車去補習啦 老公今晚都要返夜



和老公結伴真的很開心 ....
其實你好低B 呵呵

P.S 搞好IMM的FLASH和F&B REPORT後都輕鬆得很
其實還有2個PROJECT
不過讓我休息一晚也可以吧
自家染髮中 .......效果會點呢?! 呵呵

沒有留言:

張貼留言