2007年8月27日 星期一

Say Goodbye to Paxar

last day返工 走個刻好唔捨得班同事 竟然有想哭既衝動>"<
阿head,leader同同事們都好錫我 對我勁好
之前阿head已叫我轉長工 依家佢地又係咁叫我下年返黎
重叫我俾心機讀書 真係好好啊

雖然只係3個月,但我唔會忘記自己曾經係paxar Europe division account fil. clerk
下年我會返黎做架!!等我啊

晚上到了公公家中dinner,乘巴士去學畫畫時竟然遲著了
我真的超累啦 .....和你談電話都變得很惡吧 唉唉唉
回家時1邊吃薯片粟米粒(tohato出的超好味)1邊和天麗談電話
看食譜看到好累 討厭!!!!!


好快就開展人生另1階段 好期待好期待
但在來臨之前還是要去玩樂1番 呵呵呵呵呵呵


突然間 很消極 又突然間 很積極
矛盾的女人 i am.


沒有留言:

張貼留言