2008年3月15日 星期六

少女味

尋晚同老公頂嘴 嗚~~~ 好激氣!!!

今天補習後就去mk找表妹同阿e食越南野
then買埋外賣俾mammy行多陣就回表妹屋企lu
阿e佢地就去拜4面佛
其間重有red bull 做緊promotion
免費俾人試飲 但竟然無人知
個女仔咁就講幾句就派了3罐俾我地
味道都ok 但功效應同咖啡相約

表妹對我真係好好呢 又印左pth 既notes俾我
hahaha 夜晚返屋企煮野食 好味道 
又1齊睇death note 電影都唔好睇既~睇完A就訓著左lu
訓到阿e黎傾左陣

1回到房間望著個電話 心有不悅...老公就打來喇!!
hahaha 每次頂完嘴第日又無野發生過咁 點解會咁呢???
老公重話聽日請sick leave becox同要我去食kfc喎
(上次趕時間食唔到! 老公咁都記得既?!)
傾左1陣就要繼續返工啦! 不過聽日就可以見面啦!!

p.s 我終於買左凡爾賽眼睫毛液(第1代)同koji眼睫毛夾囉
效果也不錯啊!! 因為我原本的睫毛很短的


食得太多朱古力又捱夜 皮膚狀態超差
下巴都出粉刺啦 嗚嗚嗚~~ 都不敢化太多

用多幾次才寫review吧


glass of mask已睇到44啦
很喜愛那種少女味道 我鐘意真夜同阿弓


沒有留言:

張貼留言