2008年12月28日 星期日

鬆一口氣

天啊!!! 終於都考完試啦

在這個算是悠長的假期
有好多計劃 好多願望
希望一一都能實現

現在我是等31/12和3/1這2個大日子
之後便是正式的假期
老公:你要加把勁啊! 你說的話我也放進耳邊的!!


By the way,
今日考試後便急忙約良朋聚舊
活動是BBQ+食糖水
明明喉嚨痛還吃超多! 真是管他的~
我們還打算下次入元朗搵野食
哈哈 有好的介紹嗎??
我想我.....
上一次入元朗時已是5,6歲的回憶吧!!!!
還記得是去掘番薯 嘻嘻


5 則留言:

  1. 元朗食田中壽司 !!好味呢 不過我都係10年去得一次,仲要貪新鮮至去
    [版主回覆12/29/2008 23:59:00]我個fd都話元朗有間壽司好正, 唔知係咪你講個間呢?! 等我都mark底去先!! 係啊! 我係九龍人, 真係10年都唔會去個邊啊

    回覆刪除
  2. 你應該問666同敗家女呀, 佢地知"訂"係果度搵好野食呀 !
    [版主回覆12/30/2008 00:00:00]我問下佢地先! yeahyeah

    回覆刪除
  3. 好嘢! 你可以同你honey sweet sweet 喇!!!
    [版主回覆12/30/2008 00:00:00]依家等埋3/1就可以sweet sweet啦!!! 我超級期待啊!!

    回覆刪除
  4. 我都考完試呀 ~~ 謝天謝地 ~!! hehee 不過放 2 weeks 咋 .... 31/12 你打算去邊倒數呀 ?? 
    [版主回覆12/30/2008 00:02:00]你就好啦!! 我男友考到3/1 佢好似放1week咋!! 點解會咁架?!?! 我31/12去愉景灣啊

    回覆刪除
  5. 我ex-bf帶我去架 如果太夜去真係唔洗食,因為等勁多位啊 如果6點幾去已經要等,不過無咁耐咁囉 不過點解會去元朗搵食?
    [版主回覆12/30/2008 00:27:00]無啊! 我班良朋話黎黎去去都係個幾個地方 嫌悶 所以想搵d新意囉!! ha 好似好無聊咁tim 不過我都想去下既, 真係太耐無去啦

    回覆刪除