2008年12月13日 星期六

綠眼妝+Ex:beaute粉底+是日衣著=慶祝16個月

今日係同hubby 16個月既大日子
雖然已經到16個月 ..但每個月總會好期待依日來臨
唔知依份期待會到幾時先慢慢消失呢?!



好耐都無化過妝 ..好耐都無敷mask
自從上星期食左包大熱浪, 下巴就即刻爆瘡
薯片真係我死敵!!!! 萬試萬靈!!!!!!!!

唔理啦! 難得有時間, 點都要妝扮下先出去見hubby
之前玩過3色礦物, 今日有時間玩下MAC單色眼影
係上次同小知一齊買~~ 嘗試左我人生第一次---綠眼
其實岩岩化完好睇唔慣! 感覺好老好成熟
後來加左假上睫毛+下眼睫毛+胭脂就順眼好多



close up~~~~我專登傾斜咁影... 樣子有老到嗎?!


我今日用左Ex:beaute支粉底液(02色) + 碎粉餅

真係好貼!! 依個天氣用都ok! 遮瑕就一般
而碎粉餅d粉好幼細!!! 好鐘意
估唔到02色都match我, 下次試埋01色先!!!



好低b咁影左下列幾張相 ....
可以睇下粉底+眼影效果





主角變左指甲嗎?! 哈哈
其實想遮住下巴粒瘡!! haha

扮下日本妹既招牌反v

可惜痘痘現型了!!





Ex:beaute粉底液效果好持久


以下係過左大半日+訓完交
重keep到個妝喎!!








難得hubby屋企有連身鏡 影下<是日衣著>先



依條裙係我上年係利時買架! 擺到今年先著
下面有幾條鯨魚 好得意架


夜晚同hubby過左淘大dinner
相處得開心


17 則留言:

  1. 唔成熟呀 ~ 好 soft 好自然好靚靚 !! chi 下眼睫毛好似好難咁wo ~~
     
    [版主回覆12/14/2008 16:21:00]THANKS!!!!!!! 你地既鼓勵係好重要啊 =] 我無chi下眼睫毛架! 同埋chi下, 好似好難自然咁

    回覆刪除
  2. 重有重有 ~~ 你用咩 eyeliner 咖 ?  我最近物色緊 ~~~    thanks !!
    [版主回覆12/14/2008 16:22:00]我上眼線用MJ眼線液, 如果你鐘意用眼線液就BUY佢啦!勁好用 下眼線尾用返MAC眼影,頭就用MAYBELLINE PINK

    回覆刪除
  3. kakaka, 好好笑, 你張張相都搵隻手去遮暗瘡
    其實唔係成熟呀 ! 幾好睇幾自然呀! 你個手甲好靚呀, 好似好有christmas的氣氛呀 ~
    [版主回覆12/14/2008 16:23:00]哈哈!! 我想SHOW指甲嘛~搽左唔好哂 hahaa 係啊, 我專登用紅紅綠綠又閃銀! 你都快d換左gel甲佢啦!! 整靚過x'mas

    回覆刪除
  4. 又會咁岩既??你身後既窗廉布同我個印尼奶奶房個塊一樣...
    [版主回覆12/14/2008 16:24:00]你好眼利啊! 咁都望到!! 其實係我bf間房黎, 唔知佢mammy邊到買呢

    回覆刪除
  5. 隻眼今日超精靈呀
    想電死我咩
    [版主回覆12/14/2008 22:56:00]全賴假眼睫毛 效果誇啦啦

    回覆刪除
  6. 你擦mascara 對眼好靚, 好大對!
    [版主回覆12/14/2008 22:55:00]梗係啦! 我痴左上眼睫毛啊! 哈哈哈 隻眼即刻精靈哂

    回覆刪除
  7. 我星期二去換啦
    不過都係閃粉啦...你知...我老公唔比做其他...
    [版主回覆12/14/2008 23:00:00]係啦! 難得整水晶甲梗係整多D野落去啦 有時見到人地整得好靚我都想試 不過要KEEP住整, 太貴太麻煩啦!! 你講起你老公我就諗起佢話你眼妝個句 好搞笑啊佢!

    回覆刪除
  8. 彔色都好櫬你呀,唔覺好成熟,,o甘你幾時搽pigment.....
    [版主回覆12/15/2008 14:38:00]我sem beak就會得閒整做cake架啦! 等我啊

    回覆刪除
  9. u look cute!
    [版主回覆12/15/2008 14:38:00]thanks!

    回覆刪除
  10. GOOD AR!!!!! ^^唔太睇到綠色~haha 其實blend返黑色就okay la^^好睇!
    [版主回覆12/15/2008 14:39:00]就咁望都幾覺啊!! 影相食哂色!!! 我用手提影咋>3< yeah~小知讚我好開心啊!!

    回覆刪除
  11. 我想請問你假眼睫毛用邊一隻呀? 效果好自然好靚呀...>v< 仲有你頭髮係電定用捲髮棒呀,如果係電你e隻係陶瓷曲髮定係其他類型既曲髮呀?! 請原諒我咁多問題呀... :P
    [版主回覆12/15/2008 14:47:00]我用koji spring heart,你睇下! http://www.koji-honpo.co.jp/shop/item.php?b=8 其實我覺得佢比較硬~ 但出黎效果都算自然 我係卓悅定sasa買~ 其實$10店既都好好用架!! 我個曲髮係電返黎~電左成年架啦! 上年聖誕電既!! 係1個超超超好朋友用友誼價幫我整架! 完全不傷髮同keep得耐 我有問過佢係邊隻, 佢話隻隻都一樣架! 只係salon既綽頭~主要係睇你電邊隻曲度

    回覆刪除
  12. 個妝瞓醒覺都keep到, 真係好勁喎, 通常瞓醒對眼都會融架麻!
    綠色好襯你呀!
    [版主回覆12/15/2008 23:34:00]如果我用EYELINE PEN OR GEL都會架!! 用LIQUID同MAYBELLINE個支眼影筆就唔會 所以超得我歡心 =]

    回覆刪除
  13. 我想問你有冇用遮瑕ga? 我用遮瑕再打埋碎粉會好似有層野唔自然咁@@" 同埋隻遮瑕好似深過我少少..只係好少-0-" 遮瑕會係液體好用定係膏狀好用d丫?
    [版主回覆12/16/2008 01:02:00]有架! 我用膏狀~~膏狀比較持久 你覺得有層野唔自然, 係咪因為碎粉太多or顏色太白? 因為遮瑕深好少應不是問題, 同埋你用咩方法上遮瑕?? 用手定掃?? 要慢慢上先自然既

    回覆刪除
  14. 我係用手ga.....慢慢咁印上去lo@@" 但係印完都明顯見到有d野係度遮住左咁~ 即係好似一撻咁@@" 遠睇唔覺~ 但係近睇就見到晒....咁點算=/\="?
    [版主回覆12/16/2008 01:35:00]如果咁講真係個顏色問題... 你用邊隻遮啊? 佢質地厚唔厚身??

    回覆刪除
  15. MONPLAY單頭的自然色@@"
    [版主回覆12/16/2008 18:36:00]未聽過唷! 你試下用IPSA啊! 佢有得溝色~實會MATCH到你膚色啦! ^^

    回覆刪除
  16. 你試左個礦物粉未呢??我都想買喔,想聽下你意見呀
    [版主回覆12/16/2008 18:34:00]你指maybelline?? 我今日開左黎用 開左CO-1, 全色系最淺色~ 你咁白應該用依隻色就得! 但我覺得夏天用礦物粉會較岩 依家用有D乾~ 唔太貼 定可能我未掌握好..我第一次用咋! 不過佢都幾自然 望黎皮膚好好咁 同埋$129-係1隻色~我開頭以為5隻 因為我個盒係GIFT黎 我下次開埋其他試~ 再睇下咩色最MATCH我

    回覆刪除
  17. 咪喵 meowycrystaL2008年12月20日 上午8:30

    ex:beaute真係咁好用@@" 唔係話間野執左咩=0=?
    [版主回覆12/21/2008 23:32:00]岩我用~ 佢最大賣點係貼!! 粉細滑!! 之前敗家女都話正~ 佢就話色好match佢 不過ex:beaute係日本牌子, 唔岩你用啊!!

    回覆刪除