2009年2月4日 星期三

THE PRESTIGE 死亡魔法

今個SEM讀FILM STUDIES
有幸識到好多戲, 亦睇多好多戲

今晚訓唔著 睇左<THE PRESTIGE 死亡魔法>



這是06年的電影, 導演是拍<凶心人>的Christopher Nolan

影評唔敢寫,
但這套戲絕對值得一看!
尤其像我一樣 愛看刺激緊湊的情節
像是令人無法呼吸和舒懷

睇戲唔好駁故
即使電影橋段是不MAKE SENSE
但這種的拍攝手法總令觀眾(我)牽著它走
投入電影中以邏輯思考卻會自動IGNORE COMMON SENSE
看後不停DRAW BACK MEMORY 一句句 "唔怪得XX會咁啦"
真是很久沒看過這樣爽的電影嚕!

誠意推介

4 則留言:

  1. 謝謝分享啊!
    [版主回覆02/06/2009 23:59:00]You're Welcome!

    回覆刪除
  2. 呢套好似幾好睇, 有HUGH Jackman, 我鐘意 !
    [版主回覆02/06/2009 23:59:00]真係正野架! 快d睇返啦

    回覆刪除
  3. 睇戲唔好駁故, 睇戲唔駛理make 唔make sense, 咁拳霸2 都會係一套頂級好戲.....
    [版主回覆02/06/2009 23:58:00]其實每套戲都係唔make sense, 我諗每人心中對每個genre都總有個界線既 over左既就自然憎惡

    回覆刪除
  4. 我睇過呢套戲, 都好鍾意呀! 結局很 SAD, 因為我鍾意"狼人"
    我睇完搞到我唔喜歡 batman, 因為認定佢係衰人
    [版主回覆02/09/2009 13:10:00]HAHA 我覺得BATMAN好慘啊! 尤其係鍚老婆個邊~

    回覆刪除