2009年3月11日 星期三

新玩具♥ COASTAL SCENTS 88S ♥ Trish McEvoy BRUSH

好開心

好興奮!!!!!



忍不住上來打BLOG呢! 因為跟黎將會放5天假
好聽點就叫READING WEEK
實際囉.... 還不是放假! 唔使返學

真開心!


其實都係多左兩天假, 星期5本來就是DAY OFF既
算....好過無



好了!! 先放上新玩具

都收左成個星期啦 不過太忙無時間分享



其實只是大熱的COASTAL SCENTS SHIMMER88
(我知我OUT了 .....你們通通買哂我才下訂)


我是直接在郵局拆件, 解除多重防衛後
打開真品的一剎真想大叫起來!!!
~~~~~~~~好美啊!!

而且好多色我都沒有的, 有排玩玩具啦

近鏡



靚靚



靚靚靚靚



靚靚靚靚靚靚



除了CS 還買了3支
Trish McEvoy 化妝掃




左起: 胭脂掃>輪廓掃>眼影掃


近鏡



感受到她們的滑溜嗎??

毛質的確很舒服 不過暫時都未用上呢!
因為重未同佢地洗白白呢! 今晚會架啦!



最後喎~~ 大家想知我對CS的看法嗎??





我只能說










買啦
買啦
買啦

一定唔會後悔啊!!



除了便宜,
粉質幼細又持久出色
買SHIMMER是沒錯喇 
***我
珠光!!!!!!***

用棒效果比用掃更好

附上眼妝照一張







用了3粒不同深淺的藍
這張是妝後6小時影的 顏色跟原先也沒大差的
可惜顏色都被相機吃掉了 嗚嗚嗚

這個妝容在趕返學前化
沒加下眼影 睫毛液也得一層
所以整體也蠻淡

平時極少化藍妝 想不到效果也不錯
星期5要再改良  化俾HUBBY看先!
屆時才拍更多的相片吧




 


沒有留言:

張貼留言