2009年6月26日 星期五

He is a Legend.

嚴格來說,我並不是MICHAEL JACKSON 的粉絲。
但在我眼中,他絕對是一個「神」。


首先以他種族而言,
以當時的一個黑人歌手可得到以億計的唱片銷量,
甚至至今仍未曾有一個歌手可以打破,
這不是傳奇是甚麼?


人們都說:我最喜歡就是黑皮膚的MJ。
對,在現在的社會,大家都會這樣說,
但不要忘記,他生於1958年,那年代的種族歧視是何等嚴重,
父親的取笑,童年的陰影,他受過的待遇,是無人明白,
要改變自己的膚色和樣貌,那份勇氣還小嗎?
後來他走火入魔,大家就只將一切當作是痴線佬的所為。


他的努力和實力是無可置疑的,
他是天才,是天生的舞王,
他創立MOON WALK舞步,在MV上獨立電影風格,
只有1件白TEE和9分西褲,一舉手投足已經是魅力的象徵,
他的舞他的曲不但對任何一位舞者都是耳熟能詳,
甚至連小小的我對他也有一份特別的情懷。


我喜歡MJ的MV,也特別喜歡MJ的演唱會,
他的聲音永遠感動人,看著他隨心而跳的舞步零舍好看,
我從來沒看過一個演唱會咁多人喊同暈倒,
他不是人是神,是他把音樂融化,帶到我們的心中。



看著近數年的MJ,我很難過。
不斷的負面新聞,那種壓力是非常人能理解,
讀MAGAZINE的時候,
總編輯跟我們說醜聞永遠比好聞受到關注。
一時被說整容,一時被說孌童癖,
當把一句說話說成一百次,讀者就信以為真,
就是這樣,近年來MJ的形象,是痴線、變態、恐怖,
大家都他的成就忘記得一乾二淨。


離開,巨星落幕,對樂迷是個損失;
不用再受人話語,對他也許是一種解脫。



完成不到演唱會,是遺憾,
帶著遺憾離開,卻令我們更加惋惜,
把最好的一面殘留著腦海。


R.I.P King of Pop, MJ, 永遠懷念你也永遠相信你。


5 則留言:

  1. 我都覺得好難過, 由細睇到佢大, 我唔係佢超級 fans, 但我真的很喜歡看他的舞步和歌曲, 最愛他的 Heal the world 和 black & White..... 真的很想還可以看見他在舞台上淋漓盡致地表演, 無械可擊!
    Rest in Peace..... MJ!
    [版主回覆06/28/2009 00:00:00]獅子, 我跟你一樣,除了跳舞的歌曲, 最愛也是HEAL THE WORLD & BLACK & WHITE, 每次聽HEAL THE WORLD我都會好感觸, 佢用音樂改變美國人對種族的歧視, 令我覺得佢好偉大, 或者係咁, 我會相信佢係一個好人, 好掛住佢係台上既風采和自信以及每每令人感動的畫面, 可惜一切都無機會再見到啦..... R.I.P DEAR KING

    回覆刪除
  2. baby... 個朝我一上yahoo見到新聞都覺得好難過啊...當時真係唔敢相信係事實... 太可惜...
    我總覺得係個d想係佢身上搵錢既人間接害死佢... 50歲, 身體一向唔好, 仲要開50埸演唱會...18歲要開50埸都辛苦啦, 何況50!!!!>0< 由於concert投資大反應又好, 要唔可以出錯, 不斷綵排一定好辛苦, 睇報紙話正正因為咁所以d工作人員叫醫生開好多藥佢食穩定佢既情況...我諗呢一切都太過度啦!!!poor mj...
    [版主回覆06/29/2009 11:11:00]佢名聲同地位實在太高, 我諗佢都俾自己好大壓力,允許佢講話THIS IS MY FINAL SHOW. 佢一定會力永求完美, 不停排練同打止痛針 最後搞到身體差哂...所以名利背後付出既代價真係好大..><

    回覆刪除
  3. 名利背後就是孤獨  不過我覺得佢離開可能係最好解脫, 因為佢一定唔想被世界遺忘後才死, 而係事業高峰後離開 , 好讓給全世界永遠留下他最光輝的一面 ..  
    [版主回覆06/29/2009 11:39:00]不過我好登佢最後個幾年難過, 始終太多負面新聞,令人留左壞印象, 尤其係新一代既人, 只係記得佢整容同搞細路, 令我覺得佢好慘...

    回覆刪除
  4. 你所講既野正係我所諗既!!
    琴晚專登唔訓睇佢以前既演唱會,覺得好感慨
    王者永遠都係寂寞既,但係佢既成就一定會永遠咁流傳落去...
    miss him 4ever
     
    [版主回覆06/29/2009 11:44:00]我都有睇, 真係好正, 一路睇都忍唔住落淚, 雖然MJ最紅既時候我只係好細個, 但由細都聽佢睇佢大, 突然無左真係好感慨, 加上佢7月就有佢最後一次演唱會, 原先真係好令人期待, 好令人惋惜

    回覆刪除
  5. 你說得對,就算我不是他的fans
    但我相信只要是有聽音樂的人就一定有聽過他的歌
    他的歌就像活在我們的生活當中一樣
    有時會覺得可能係天妒英才,我們心中的一代巨星很多也一個一個的離去了
    但也許這會令世人永遠懷念他
     
     
    [版主回覆06/29/2009 12:57:00]佢地陪住我地長大,所以一聽到逝世既消息真係好突然, 就好似自己身邊無左樣野, 好難過, 尤其係尚算年青既巨星, 真係好可惜. 我唔係MJ既FANS, 但依幾日睇新聞都好傷感, 可能我份人比較易感慨, 而且一諗起佢童年同依幾年, 個心都唔係咁舒服, 希望佢既死可以為佢得到解決 REST IN PEACE

    回覆刪除