2009年7月21日 星期二

MAC Colour Craft - 柔礦迷光的誘惑



請到那邊支持一下喇!


http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=177&do=blog&id=7681


6 則留言:

  1.  ok!!支持支持!
    [版主回覆07/22/2009 14:56:00]謝謝你啊!

    回覆刪除
  2. 不如我學D妹妹仔咁呀: CMCM 哈哈~~死未?!
    [版主回覆07/23/2009 09:50:00]咁我唯有用返妹妹仔口吻回應: 多謝你個CM牙,得閒再上黎LAA

    回覆刪除
  3. babe~~我在這邊支持你
    不過我都會去個邊睇睇的~~hahaha
    [版主回覆07/23/2009 09:50:00]多謝TINK!! 錫哂~~

    回覆刪除
  4. hi"baby''我沒有theztyle啦''
    但我去看過了''
    你好正呢''' 粉紅色岩晒你的白皮膚啦''
     
    [版主回覆07/23/2009 09:52:00]係啊! 唔係個個Y!BLOGGER都有個邊ACC, 所以我都開放埋依篇留言, 我都估唔到SMOOTH MERGE會咁襯我!! 不過我相信佢好百搭, 你都會用得好靚架!

    回覆刪除
  5. 我都冇O個邊ACCOUNT,留唔到言呀>< 不過我有睇呀!! 好得呀BABY你D SKIN 100分~
    [版主回覆07/23/2009 09:53:00]多謝KAMANB黎睇啊!! 開心 講SKIN我一定唔夠你好! 你先又白又滑!!! 相反我就成日敏感, 好多新野都唔敢試><

    回覆刪除
  6. 睇左啦~~好閃好靚呀!!!! 有齊唔同深淺顏色..睇落應該好上色..唔錯!
    [版主回覆07/25/2009 10:31:00]你唔係個邊留言既?? 真係好上色架~不過上色得黎又好soft 真係好鐘意呢!!

    回覆刪除