2009年12月18日 星期五

考試有感

剩下一科就可以甩難,好好享受一下蠻長的假期;
很快就可以遠離是非之地,過著甜蜜的生活,
至少我這樣認為。


考了五科,感覺很奇怪,
學校不同,模式也徹底改變。
以前是ESSAY-TYPE QUESTIONS,最多都是加DEFINITION。
從前寫足兩個鐘,手都痛咁走人。

現在答的是MC/ /T/F // FILL IN BLANKS //SHORT QUESTIONS,
唔知點溫,可以死背咁問,好麻煩,好唔鐘意咁樣。


考試兩個鐘,遲到人多不在話下,
試卷又短,每科平均都剩下30分鐘!
開試後30分鐘就有一大堆人排著去TOILET,
肚痛趕柯屎?太急尿?定係另有目的?
我都唔想估。


也許已經踏入大學,壓力比ASSO時真係少好多,
說真,開學到依家都係HEA HEA過,
如果以前做功課/PROJECTS係PUT 80%,
現在有一刻過是80%,但平均都是50%,甚至更少。
可是很奇怪,派回來的成績都是很不錯,
究竟是我要求高定學校要求低?


無論如何,只餘下一科就BYEBYE,
遺憾是今年又要過一個LONELY X'MAS,
因為HUBBY又要考試慘渡聖誕,
還好的是我身邊還有一班我愛也愛我的良朋,
成為我努力考試的一大動力。



每晚HUBBY都會給我一啖「考試必勝吻」,
好無聊,可是都好SWEET,
現在就給這些送哂給你吧!

老公,你要加油啊!

15 則留言:

  1. 我都送你一個吻啦 努力埋去呀
    [版主回覆12/19/2009 02:06:00]知道知道! 我睇左你既相啊! 個日真係好靜啊! 你就好啦!!!

    回覆刪除
  2.  last one only,,,^^add oilllllllllllllllllllll babbyyyy ,,,support you 2,,,
    [版主回覆12/19/2009 15:12:00]THX SHAN BABE 30/12就到我地見面啦!

    回覆刪除
  3. yes ar,,,baby,, cu on 30 ar,,, look forwards,,,yeahhhh>3< miss YOU so muchhhhh!!!
    [版主回覆12/19/2009 19:33:00]me2... wear pretty dress and take photos together!! yeayeahyeah

    回覆刪除
  4. 加油加油 我岩岩測晒驗交晒project,, 抖幾日要開始溫考試既野了!
    [版主回覆12/20/2009 20:18:00]咁遲既??!! 你都係xmas考試架! 要俾心機啊! 一齊加油

    回覆刪除
  5. 跟你同你hubby講聲"加油呀!" btw, 我男友都好忙呢 ..
    [版主回覆12/20/2009 20:25:00]多謝koey啊 我都提早祝你聖誕快樂!! 實習之餘都要好好享受一下假期啊

    回覆刪除
  6. (Empty)
    [版主回覆12/20/2009 21:24:00]THANKS!

    回覆刪除
  7. 哈哈 ~~~ 「考試必勝吻」 ~!!! 一定係你最大動力呢 ~!!!!!    我都送你一個飛吻先 ~~~~ 加油呀 !!!!   
    [版主回覆12/21/2009 22:26:00]紫紫~~~ 我終於甩難啊!! yeah

    回覆刪除
  8. 加油考多一科就可以放假~~!!!
    haha, 必勝吻應該幫左你唔少~~好sweet呢~~
    [版主回覆12/21/2009 22:26:00]我男友好低b架 hahaa 我考完啦! 到我俾返 佢lu

    回覆刪除
  9. one subject left? add oil ah! :D
    [版主回覆12/21/2009 22:26:00]多謝!! 終於考哂啦! 鬆一口氣

    回覆刪除
  10. 考試都可以遲到, 我地一開考無黎的話, 就無得考架喇
    點解考試可以遲到既? 咁唔尊重考試既?
    [版主回覆12/21/2009 22:27:00]我地遲30分鐘內都當無野.. 可能份卷太短..太多MC//T/F題啦, D人遲到都唔驚

    回覆刪除
  11. 聖誕快樂呀baby..................
    祝你考試成績no.1..........
    [版主回覆12/21/2009 22:32:00]聖誕快樂啊! 開開心心過聖誕

    回覆刪除
  12. 我又送你一個吻! 幸福之吻, 哈....
    [版主回覆12/21/2009 22:32:00] 好野!! 你同阿b咁sweet sweet, 我都希望沾到獅子既幸福啊!!

    回覆刪除
  13. 考試必勝吻....sweet 到瀉啦!想唔必勝都難!
    [版主回覆12/23/2009 03:01:00]我地好低B就真! 依家到我俾返男友啦  哈哈

    回覆刪除
  14. BABY 一起努力啊
    因為我都差不科就可以脫離苦海啦..hoho^^
    我也給你一個kiss...祝福之吻.^^
    不管咩事都會好幸福.^^
    [版主回覆12/24/2009 02:17:00]babe, 我已經考完啦! 你都要加油啊!! 節日考試係最難過架..有人支持真係好重要! 放心, 我一定做一個支持yan babe的人! 送你一啖必勝吻先!! ~~~包你掂哂!

    回覆刪除
  15. Custom Twitter Backgrounds
    [版主回覆12/24/2009 02:18:00]多謝你啊!好靚呢! 聖誕快樂, 聽晚玩得開心d啦!

    回覆刪除