2010年9月19日 星期日

IBLOG - 人性出發的日系眼鏡框店

永久BLOG文:http://babyalpha.hk/iblog/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥



數天前收到公關朋友IRIS邀請到位於沙田新城市的iBLOG,在介紹當天活動前,跟你玩一個小遊戲,先望下圖:

Photobucket


望定D!從櫥窗的設計你聯想起咩呢?


先賣過關子,答案會在本文最底下公佈,別心急偷看啊。=) 其實這是是晚品牌跟我們玩的小遊戲,答中問題者更可獲$2000的iBLOG COUPON(超豐富!!),可惜我太差勁了,怎樣也猜不透。>.<






當初聽到iBLOG還以為跟BLOG(部落格)或BLOGGER有關,沒想到iBLOG原來是間眼鏡舖,除了裝修得非常有風格外,另有三大特色:

Photobucket


iBLOG主打日本牌子,所以除一般歐美品牌外,亦看見于少日系鏡框品牌,如KANE GARA、LESS THAN HUMAN、SPIVVY等


Photobucket

Photobucket


當中最為我感興趣,莫過於全手造鏡框品牌:小竹長兵衛


Photobucket


由於人手製造極為珍貴,每年產量只達200個,以價錢二千多元買到日本國寶級的鏡框,實在非常合理喇!



iBLOG的另一特色在於其高透明及自由性,不論鏡框、鏡片,全把價錢列得一清二楚,絕非海鮮價錢,同時任讓客人試帶不加滋擾。平時很怕那些從旁「協助」的銷售員,總讓人好尷尬,在iBLOG就自然買得舒適。

Photobucket






全視線的鏡片聽得多,室內帶起來原來是這樣子。



相信買過眼鏡的朋友,在試戴時總係三心兩意不知哪對最好;又或者深近視朋友,沒配戴隱形眼鏡看不清鏡框效果,iBLOG獨家研發的MAGIC MIRROR就絕對幫到你喇!


Photobucket



首先挑戰心儀的眼鏡,每次最多六副,

Photobucket


對住前面的小鏡頭自拍,

Photobucket


小知帶眼鏡真係好CUTE

Photobucket


MAGIC MIRROR不單只係一部自拍相機,能記錄你帶不同試戴效果,一次過睇清邊款帶得最好睇,

Photobucket


拍攝後更能即時SEND 去朋友或自己電郵,即能收取六幅剛才拍下的照片。

Photobucket

(哈哈,一不小心把後面的負責人及同事都拍攝在內喇!^0^)

*上圖就係從MAGIC MIRROR傳來的照片,十分清晰的呢!



唔止拍攝及電郵功能,MAGIC MIRROR重可以記錄試戴照片。只要下次登入輸進電話號碼,就可以睇返曾經在MAGIC MIRROR拍過的所有效果,沒想到眼鏡舖竟有如此高科技!






再次感謝公關及品牌的安排,是晚不但眼界大開,出席者更是不少熟絡BLOG友,暢談非常愉快呢!



iblog資料:
地址:沙田新城市廣場一期308
電話:3101 9623





正確答案:「日本國旗」或「眼鏡框內的眼睛」

有猜得對的朋友嗎?



永久BLOG文:http://babyalpha.hk/iblog/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥


4 則留言:

  1. 你和小知都好美啊!!! 美女如雲.
    [版主回覆09/21/2010 00:44:00]唔好笑我地啦!! 有機會我都好想同獅子一齊出席blogger gathering! 一定好開心!!

    回覆刪除
  2. D 眼鏡框好似都偏大的?
    [版主回覆09/21/2010 00:43:00]我試大框咋! 因為我一帶細框就好傻仔

    回覆刪除
  3. 試完眼鏡,有得自拍,睇下自己靚唔靚..呢個idea好GOOD喎 !
    [版主回覆09/21/2010 00:43:00]我都覺啊! 重可以send俾朋友仔幫下眼! ^^

    回覆刪除
  4. baby 你平日用邊隻 brand 既 colour con 架 ?! 好靓呀..
    [版主回覆09/21/2010 00:42:00]我平時唔係成日帶 colour con, 不過帶的話都係freshkon, 係我帶過最舒服最fit我眼型

    回覆刪除