2011年2月23日 星期三

悠閒下午茶@SIMPLYLIFE♥

上週跟良朋們補慶生日,其中一站跟兩位友好同學到又一城SIMPLYLIFE BAKERY CAKE嘆下午茶,難得星期四早放又不用工作,終於可以RELAX下啦。(>.<")

Photobucket


每次經過SIMPLYLIFE都大排長龍,下午茶反而樂得清靜~ 坐在出面有大傘的地方,外面有光線照著,室內撐傘也不覺奇異。下午茶選擇只有幾款,奇怪他們的餐牌沒有過膠,紙張殘舊又有污積。


每人各自一份TEA SET~

Photobucket


友人的~

Photobucket


也是友人的~



Photobucket
 

至於我呢~ 點了最普通不過的雞肉芝士香菇漢堡,想不到味道討好,大大塊的菇片配起雞扒好香口呢! 友人都說這款是三者中最好吃。薯條做得外脆內軟,平時不愛吃的我也食哂,飲品沒有拍到~這樣一個SET $4X,價錢合理。


Photobucket


再點了黑森林蛋糕,估唔到勁!好!味!又軟又少CREAM呢!! 單憑CAKE已經可以再來啦! HAHA

Photobucket



埋單像是百多元,感謝友人請客喔。 



3 則留言:

  1. 平日都見到好多人食...所以,我都無食過。唔想排隊
    不過,見到你的文又燒起我想去吃的想法!
    [版主回覆02/23/2011 17:25:00]下午茶唔使排啊!! 搵星期六/日去下啦! ^^

    回覆刪除
  2. 係邊嫁?
    [版主回覆02/28/2011 02:04:00]又一城啊~

    回覆刪除
  3. chanel 係咩?
    [版主回覆03/09/2011 00:57:00]最新的指甲油啊 =) 同學送的~

    回覆刪除