2007年4月27日 星期五

試後大解放

尋日考埋chem lu!! 連as都死埋
唔理啦 亦沒想過repeat 哈哈
考試期間去飲茶 考完即hair cut
個髮型師真口花 重要拎我個頭搞事!!!!!
不過佢真係好有心機剪 最尾係1條條咁剪
重同我gel到個頭勁wild 好壞女孩啊 haha
之後上去睇牙 嘩哈哈 我拆cool 喇!!!
好開心 年幾無見過自己d牙啦 yeahyeah
夜晚同阿4,文欣,麗麗去唱k
party房 勁大囉 又有電腦,獨立toilet 勁大mon
由夜晚8點唱到3點幾 癲左啦
最尾真係累到訓著左
之後4個女仔又黑媽媽行返屋企
最後又5點先訓 ..

今天訓到差唔多2點先起身 真係超好訓
好舒服啊!! 好耐未試過咁樣啦
沖完涼食左少少野同bonnie 傾1陣就出去
好耐無見過阿珊啦 無返學咁耐就無見咁耐
行左陣又坐底傾計 傾左好耐 哈
等我返黎我地3個要出街啊!! 期待
夜晚過左公公度食飯 好卦住lily啊
搭車搭到頭痛 但唔可以再依賴藥物...

"有AL 無肥人" 依句說話係真喎
依家無AL 我好快又會肥返啦 hahaa


好啦!!!! 我會等埋你先去睇戲的^^


依家好開心啊!!! 可以hea既日子真係好輕鬆
這樣的生活就是我想過的 很想可以快點見到你


yoyoyo

我自由喇 得閒就約下我啦 哈哈


尋晚影既相 ..文欣得返半隻眼 哈哈
大家都無化妝 又岩岩考哂試 算保養得幾好吧
hahaaaaaaaaahaaaaaaa



卦死喇  


明天繼續 拜拜。

沒有留言:

張貼留言