2007年4月14日 星期六

I'm Not A Girl, Not Yet A Woman

終於早左起身啊 放假以黎既第1次
其實我真係好想早睡早起 無奈我係夜貓子
這幾天都過得很重復但充實 除了溫書就是電腦
聽歌 看blog(有幾個我係會追開)
網上shopping也花了不少錢 唉 女人啊
今季沒有什麼想買 只想添置些飾物
其實買禮物給我很容易 送飾物最好架啦
我又鐘意帶!!! or細細件既心意仔都得
我最鐘意有心意既禮物 哈哈
公仔,咕順,毛巾等等就真的太大件喇
床頭已放了雪晴雪人和用了n年的阿pooh咕順
其實的都堆滿床下底 再收真的不知放在那裡好


飾物首選:靚//pink//princess feel//gorgeous//rose or dot pattern

睇中左條鍊 要快d去買先得!!



adadis 磨砂沖涼 好香 (男女適用)
百佳有售。超平



良朋 我好卦住你地。

1 則留言:

  1. adadis 磨砂沖涼 好香? 想問問咩香味來的?

    回覆刪除