2007年6月12日 星期二

吊車下降了

從前,我公公就告訴我
"不要搭海洋公園纜車!出事跌落海 死過好多人架!"
從小就不相信,只是一個騙小朋友的故事嘛

今天打開730,看到應該是任何1份報紙都拿來做頭條的報導
"昂坪360纜車脫勾墮地"
好恐怖!! 明明早幾日才提前大檢 管理層大派安心丸
明明上星期昂坪市集戶主大坤大檢無人黎 現在卻無限期停駛
明明前陣子看到日本機動遊戲失事欠檢查心裡暗讚香港維修檢驗工序做得恰當

但再想清楚! 昂坪360自開業以來問題不斷
由試機出現停駛、延遲開幕、多次市民吊在半空等等問題重未間斷過
咁多次既問題出現 高層總叫我地放心
嘩 直到今次先話要全面重點調查
唔好到時又賴風速啊!! 叫我地點去相信啊

明明昂坪360係旅遊熱點 現在搞單咁既事
不但破壞香港形象(建築安全) 更哂錢哂力 政府今鋪真係損手爛腳!
幸好無傷亡 真係好好彩 但遺憾是
好大陰影!  可憐我1次都未乘過  
以後還有勇氣乘嗎?



維修後首批試搭既乘客 應該是那班不知所謂既管理層!!

沒有留言:

張貼留言