2007年6月29日 星期五

高考放榜

放了榜 ..
除左中化 其他科的成績均在預期之內
考試失敗 路變得難行但仍然要行 我會努力

考得唔好既良朋
最重要係搵岩自己既方向
越戰越強


恭喜哂考得好好既良朋
真心希望你地入到第1志願
或者2年後我地會係大學見



最害怕面對的 是家人對自己的期待
但爸爸既來電 你的1言1語都令我心安
反來要你tum我,安慰我 當我還是小女孩
中5那年傾到眼濕濕 今天沒有啦 但仍然萬分感動
我愛你 



最後 要多謝你
每次係我最需要照顧/關心/支持既時候 你總會在我身邊
我不單想你為我分擔憂愁 更想與你分享以後的快樂
相聚的時候 就是比得到什麼都來得舒服和開心


多謝:]

沒有留言:

張貼留言