2007年9月18日 星期二

徐小姐生日快樂

返8半原來真係好 ...好... 好眼訓!!!!
上AA真係好好玩 今堂是music section
要用music instrument respresent
我們組make的ghost house真的很似啊 好叻^^
1250放學後去city找嵐嵐lunch
嘩 係city真係隨處碰到熟人
撞到肥恒又看到連永聰 哈哈哈 真開心 

行又1城 apply左U card 很多discount喎
then在香港唱片買了kasabian和love psychedelico的cd
嘩嘩嘩 kasabian的 cd我真的找了很久
很滿足很滿足

可惜今個月沒有工作 不能再胡亂花錢shopping
我不會再買短袖衫啦 不買不買囉!!!
最後買埋anna sui的legging就走了

晚上re-su, ms yan也來了
很久沒見啦 好開心
su 20周年的紀念晚會終於在下年1月舉行 超期待
1想起曾經是su的成員就很自豪
我校的su可是好很堅 1d都唔流
在元氣dinner後再去食糖水
嵐嵐送我回家 還撞到我father* 好夾姐

最後就是預祝嵐嵐小姐生日快樂
我不是祝你,是要,是1定要你永遠都健康美滿快樂
我會全力協助你達成願望的 呵呵呵
星期5我們再來補祝生日啦。

沒有留言:

張貼留言