2007年9月20日 星期四

My Ichiban Leung Pung Moon

好忙,開學後1直忙過不停
日日都有dating 都有節目
heyheyheyheyhey !!!
點解會咁架>"<
好懶啊 好貪玩啊 好唔乖啊

不過今天真的很開心
晚上到酒樓做節 食到好飽飽
之後又去找我的6B girls
影相又去4樓傾計 傾到12點幾就回家囉
大家明天都要上學
見到她們真的超超超開心啊
很有老朋友的感覺!!
(喂喂喂 佢地話我飛女左囉 重話我肥左囉 嗚嗚嗚嗚嗚
其實我都知架!!!!! 自從有他在身邊就肥左好x多 嗚嗚嗚嗚嗚嗚)

還定了以後聚會的日子

雖然踏入了人生的新階段,
但仍然極嚮往和良月月們相處的時刻
每次每次總是牽起我的嘴角
我真的很愛超愛十分愛你們!!!!!
yo~各位su同學仔,明天我們又會見面啦!!!! 哈哈哈
連禮物都買埋囉,還有藉口買多樣俾自己


只要工作時能偷空和我聊聊電話
就已經夠滿足啦



um...I'm just a girl.






>haha ..i have a stupid face in thid photo.!!!


沒有留言:

張貼留言