2007年11月3日 星期六

SOLD OUT!

上星期在日本網站訂的lace up roots已經到手了
呵呵 聖誕前已入到心水貨 真開心

晚上和father* dinner
昨晚他從內地工作回來
真的超久沒和他吃過晚飯喇
以前有爸在家 我可以偷懶不外出 等他買米粉回來
但現在家裡無煮飯 我就只好吃零食,朱古力充飢
好可憐!! 有爸在身邊是很幸福的事
不過下星期2爸又要走了 要再去多2,3次才回港工作 真擔心!!

老公和我談了陣電話又聊msn
他又訂左皮褸 好可惡
而我看中的全都沒有貨
心水的又太貴 我都不捨得..........
好笑的是老公竟然呷醋我 哈哈哈
好喇 忙完這星期1齊去joyce睇睇吧



要俾心機啊


沒有留言:

張貼留言