2008年7月25日 星期五

你iMAX左未?

尋晚同hubby去睇iMAX版The Dark Knight
為左今次iMAX, 真係用左好多心機架
因為全港只得Mega Box有iMax戲院
每天亦只有4場,  所以前排日日係電腦等待book位
雖然最後都買唔到最佳位置 (d人好快手啊!)
不過買左F行, 都算係咁啦!

講下個巨幕先
其實之前已經上網search過下
其中有人問過巨幕版同普通版的分別
得下的答案就係巨幕版個幕係好巨
當時我和hubby見到都=_______="
難道就沒有其他嗎?!?!

當然有啦!!!
其實iMax版個幕唔算好巨, 但就好高!
長闊比例唔會差太遠
個幕亦係弧形 比平時平面長方立體好多

而另一特點就係銀幕同坐位距離
真係好近 (→我想是增加真實感吧!)

而效果呢???????
就當然是超棒啦 !!!
一開場時已聽到有把男聲作介紹
說iMax為你帶來比水晶更清澈、比真實世界更真實的畫面
並為你帶來刺激感觀的享受
開頭聽到真係全場笑左出黎, 心諗有無咁誇啊?!
但睇完第一個畫面
真係想講句 "嘩~~好真實啊!!!!!!!!!!!"
尤其係從高鏡拍攝高樓的畫面, 真係令你身處其中般
音響方面又特別勁! 好多時被D震撼鏡頭嚇一嚇
其他都唔識形容啦 總之就係正野啦!!!


至於THE DARK KNIGHT 啊
劇情就OK啦 ...唔會悶但亦唔刺激囉
套戲SELL人性多過特技
HK個景也拍得不賴
不過多以高樓取景, 變得沒甚文化特色
陳冠希就不提也罷!
小丑演技亦無外界講到咁神化
學我DADDY話,
佢個造型已經係1個CRAZY, 真係好難睇出演技
ANYWAY, 我亦為佢個死感到可惜



一係唔睇,一係就睇iMAX
這就是我個總論囉

P.S 俾個tips大家, H、I、J行中間會係最佳位置!

2 則留言:

  1. 我等埋你,我都未落
    話月尾先DEADLINE
    咁我又唔係話好想好想要,咁睇下你點
    [版主回覆07/27/2008 00:59:00]佢重未覆我e-mail啊! 唔知趕唔趕得切tim! 點算~~~~~~~~~

    回覆刪除
  2. 聽晚DEADLINE,一係下次先買~
    [版主回覆07/28/2008 11:26:00]我買唔到啦! 唯有等下次啦

    回覆刪除