2008年8月4日 星期一

最近的生活

一下子好多話想說, 就變成了亂糟的日記喇

這半個月見hubby的日子越來越多
由1星期的2天就跳到3,4天囉*
在hubby家中總令我感到好舒服!
而這陣子留家吃飯的次數也↑↑了
antie煮的餸非常好味 而且款式甚多
每次都總有驚喜!!

不過外出吃飯也不少,
和hubby終於去了openrice人氣高企的澳門翠苑茶餐廳
因為這餐廳在9時半就關門 每次去到就是差一步
而餐廳位於的旺角熟食中心,
環境就像數年前的食堂  約有十間餐廳
當晚我們叫了他家的農夫飽set dinner和別家的酸辣湯、小籠包
全部食品都很好味!
反而是期望很高的農夫飽卻沒那樣了不起
是晚食得很飽很滿足也不過$100 實在很划算。
值得下次再來 =]

亦有和hubby、朋友仔去有冷氣的大排檔
那扇背粉絲好好味啊 我鐘意*

而上個星期日 也就是3/8 就是hubby爸爸的生辰
hubby也叫我來dinner
其實有點不好意思 不過我還是很樂意結伴呢!
是晚四人去了位於德福平台的茜廊
當晚點了焗田螺、牛仔骨、牛"利"意粉、串燒、牛扒
還有牛油麵包 (有溜嗎?! )
不過最喜歡還是飯後甜品
叫了一客芒果蛋糕賣相極之漂亮 也好好味 ****
antie也忍不住點多兩客打包回家
餐廳侍應待客有善 uncle埋單後也抽到獎 好像是一客xx意粉
當晚聽了很多老公家人的趣事
雖然大部份都唔識 但整晚也吃得很舒懷也很溫馨
感覺就像*一家人*般 嘻嘻

飯後就和hubby去行街
買多對converse白皮jack purcell
不過這對是菱形紋的 和之前的original有不同*
而且前一對已被我穿超過年半 邊邊已經有破lu
上課最愛穿 t-shirt+牛仔褲//長tee+leggings
兩者配襯jack purcell就永無出錯
所以開學前買多對也是必須的

買鞋後就和baby去了mega box逛街
其實已經9時半喇 鋪頭已開始關門
可是我又超想去 老公就陪我囉!!!
去了行b&q和fashion那層
原來那裡有好多shops的品牌都是不認識的
最後在b&q買了一些裝甜品的器皿就走囉
在旁邊就有15A
雖然老公家就在附近 可是仍然要送我回家架!!

之後昨晚就竟然失眠 眼光光等天光
係咁諗住同hubby既開心事 真是很耐沒這麼興奮過
可是我又不知如何抑壓自己 .....♠我變成精神病患者♠
最後4時多起身上網 原來hubby還未睡喎
這樣就傾左陣電話去睡囉
原來同hubby傾電話♥♥♥就係最好既數棉羊

不過今天起身也超累
上班時整個人就是力不從心
早上拿著飯盒[裡面是米粉/餸菜,食時要加熱水]和水樽入pantry時
竟然錯誤地將水樽放入雪櫃而將米粉加凍水!!!
你說我是不是癲了?! >~~~~~~~~<"

平日的晚上又會投入電視世界
我太愛[家好月圓]啦! 每晚必睇
上星期5睇到喊 hubby又睡著了
睇完就攬住hubby一路喊一路訓著了
事後hubby問我劇情 邊說又邊想哭
這套戲根本催淚彈啊!!
但亦令我對陳法拉完全改觀了 她做得好好


連∮舞動奇跡2∮都做完lu


現在又要看衝上雲霄喇☻


4 則留言:

  1. 你都幾容易喊喎!
    [版主回覆08/05/2008 21:20:00]其實都係架!! 好易就被感染情緒

    回覆刪除
  2. 我以前住德福時, 經常去sidewalk (茜廊), o的野都幾好味~
    [版主回覆08/05/2008 21:22:00]茜廊開左好多年啦! 我記得細細個都食過1次 都唔記得咩味lu 我都係依家先知你以前住德福咋喎!

    回覆刪除
  3. 你地熱戀呀
    我地....就好普通
    [版主回覆08/05/2008 21:27:00]話哂你地咁多年又一齊住 好易變成老夫老妻 不過佢依家重會俾驚喜你 都幾好啊! 有無諗過結婚架你??

    回覆刪除
  4. 成日都見住, 即使咩都唔做, 兩個人都會覺得好開心
    [版主回覆08/06/2008 14:36:00]因為存著"愛"嘛! =]

    回覆刪除