2008年9月12日 星期五

中秋夢

係今年既中秋節, 我早上如常落街買報紙

突然係頭板見到自己同hubby個樣






好驚...
我係咁跑 好想跑返hubby屋企話佢知
係跑緊途中, 我見到有班人圍住


我隱約見到阿伯既手毛,
潛意識叫我奮力逼入去, 因為我感覺到件事同我有關..

我逼到入去啦!!




但 ...點解佢會畫緊我同hubby個樣???


我望住阿伯, 佢望住我, 成班人望住我
我好尷尬咁走左
我無電話係身, 我唔知點算
完全唔知點做好....

係依個時候, hubby出現係我面前
我同佢講今日發生既事, 佢係咁笑 似乎唔信我
佢拖著我行過一個又一個既街口 行到好累
黎到銅鑼灣 唔係... 係曼哈頓
其實我唔知係邊 總之就類似new york既高樓

我地停低左,
hubby同我講: 今日月光好靚 你快D望下
我心諗:今日中秋節嘛 梗係月圓圓架啦
我抬起頭,






我望唔到有月光,
因為我雙眼淨係focus係張大poster到....



我成個人軟哂 所有野都好似場夢咁
但我聽到hubby同我講中秋節快樂 我又返回現實
其後hubby鬆開我隻手, 又用埋情深既眼神望住我
係褲袋拎左......................................




<完>




後記:
其實個幾張相前幾日係PhotoFunia整出黎
唔知點解整完d相我諗起1個又1個好零碎既故事
所以當我post相時~就將故事串起左
但~到底個故事結局係點??
hubby究竟係褲袋拎左咩出黎呢???
um ..... 我都唔知




ANYWAY~
大家"中秋節快樂"~~


1 則留言:

  1. 你之前問過我如化妝起粉點搞,你現在可以去我blog看
    [版主回覆09/14/2008 02:52:00]係咪好耐之前架?? 我搵唔返條問題啦

    回覆刪除