2008年9月15日 星期一

中秋大眼con記 Acuvue One Day Define



永久連結:http://babyalpha.hk/acuvue-one-day-define/

*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥

yo~~~ 我依家係hubby屋企啊!!
襯hubby落街買下午茶, 等我打返篇entry先

今次想寫既係Johnson and Johnson One Day Acuvue Define


其實我係第一次帶大眼con
雖然一直想試但驚對雙眼唔好,
又驚效果唔自然似隻公仔多過人
而且我之前買2weeks color con, 帶2,3次都扔好哂

後來見Acuvue 出1day大眼con, 重要有啡色!!
當然火燒喇, 可惜我一年只有2次sem break得閒搞雙眼
又因為機緣巧合下就在今天中秋節帶囉!

在show Acuvue Define效果前,
先show我的素眼 (都是之前的照片)

天生瞳孔大細適中, 並沒有太小或太大
眼晴狀況:左眼-正常, 右眼-近視150度
     淚水分泌充足
*平時右眼配帶Acuvue 2weeks BC8.7 //
        Focus DAILIES 1day BC8.6 (all transparent)


show完素眼啦, 看看Acuvue Define的效果吧!

白光下 (肌膚變無瑕)


天然光 (皮膚真實情況-眼圈+額頭/下巴有暗粒)


天然黃昏光下 (就是整個膚色變黃囉)

依~~點解講講下寫左做skin??
其實對於這款大眼con,
我不知說什麼......也沒有什麼心得
但我認為效果不算自然
外圈顏色也是啡黑而不是啡
1帶上(未化妝)完全接受不來 好像變樣般
後來化好妝後又覺得沒太大分別

而因為這款大眼con只在外圈有啡黑色
中間是透明, 所以視線並沒有阻隔造成影子

而這款con亦只有1個弧度8.5可供選擇
對於平時右眼帶慣同樣Acuvue但弧度8.7的我並不適合
總覺得帶得好鬆, 想甩想甩般

不過對於這款con的舒適度則非常滿意
合弧度的左眼帶上來基乎像沒帶般


建議弧度8.5的美眉又有興趣於大眼con,
不妨買這款試看啊!

詳細資料:



伸延: 之前配戴Freshlook color con(紫盒, 非增大con)的效果

藍玉髓  (攝於約2年半前)

碼瑙啡 (攝於約1年半前)


玉石藍 (攝於約大年半前)

雖然Freshlook沒Acuvue帶得咁舒服,
但因為佢係3圈顏色設計,

效果自然得多
至於其他牌子的color con或大眼仔,
我就未試過喇!

其他顏色:




永久連結:http://babyalpha.hk/acuvue-one-day-define/

*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥


5 則留言:

  1. 咁對Con 你戴得舒唔舒服呀? 個圈有無遮住你視線??? 因為我都想買呀!
    [版主回覆09/16/2008 02:02:00]舒服啊!! 係隻右眼唔岩弧度鬆鬆地咁 但就無話會痛同刮眼 佢得8.5弧度無其他揀架!! 個圈只係外圈有色(有d增大con係成個有色) 所以唔會遮住視線, 反而我之前帶freshlook color con會囉

    回覆刪除
  2. 就係最衰佢得一個弧度. 我要戴9.0 呀.
    上次就係戴錯弧度, 攪到我對眼傷咗呀!
    [版主回覆09/16/2008 13:11:00]咁你唔好帶啦!!! 我平時戴開8.6/8.7都唔岩啊! 弧度9.0要用咩牌子contact lens架? 印象中全部都係8.x既!!

    回覆刪除
  3. 好恐怖........唉....如果覺得細眼, 又要扮大眼...如果眼夠大, 何必再攪大佢....
    [版主回覆09/16/2008 14:45:00]你指大眼con定color con恐怖?? 其實我覺得大眼con同我平時化妝無咩分別 不過未試過咪買黎玩下囉 如果我咁都叫扮大眼, 咁theresa,江若琳叫咩????

    回覆刪除
  4. 我嫌Define個弧度太窄~ 所以而家用緊FreshKon既啡色大眼CON 弧度8.6...不過佢冇oneday...得月戴...麻煩左d
    聽聞Theresa都係帶FreshKon既啡色大眼CON^^
    [版主回覆09/17/2008 01:04:00]我之前都有諗過配FreshKon 但月戴既話, 我最多只會帶2,3次 好哂!! 同埋我覺得大眼con唔太match我 自己好睇唔慣, 反而我鐘意帶普通color con多d! 

    回覆刪除
  5. 我都想試左好耐, 但係如果戴左大眼con, 我驚左右眼白露得太少會好似鬥雞呀, 我弧度8.7, ok嗎?幾$
    [版主回覆09/18/2008 00:28:00]我同你1樣弧度8.7, 我帶唔得啊!!! 好鬆~~ 我諗你都會咁 我上網買散裝架, 買左2對試下 平過街貨好多

    回覆刪除