2009年3月1日 星期日

犯賤

我真係好犯賤!!!!!!!!!!!!!


 


 


 


整天掛住ONLINE SHOPPING
晚上同HUBBY SWEET PHONE
就是不願做ESSAY
唔到LAST SECOND都唔開波
但其實1個鐘已經嘔左1/3
下午既我究竟諗緊咩?!?!


真係好憎咁既自己!!




依家訓一陣 聽日再嘔埋去


7 則留言:

  1. 哈,仲未KO呀? 見完你之前係TB買得咁開心諗住去搞搞佢啦 點知咁鬼煩既?!好難明wo.. 我得恆生visa..佢好似唔比用呀><好想買野wo!
    [版主回覆03/03/2009 00:29:00]KO左啦!!!! 聽人講恆生visa係俾架喎!! 你張VISA做左驗証未先?!

    回覆刪除
  2. 你online shopping 買咗啲咩呀?
    [版主回覆03/03/2009 00:31:00]又買左好多衫啊...... 起碼過10件,,, 有D未送黎, 要等啊! 我唔敢去睇有幾多件啦 前排又訂左CS88同TM化妝掃 我好似失心瘋咁

    回覆刪除
  3. 不如你整個post教人用tb啦... 我呢d IT"奇材"真係要睇圖先明-0-" 同埋點先可以驗証?
    [版主回覆03/03/2009 01:33:00]其實我想左好耐架啦!!!!! 但要時間!!!! 唔知等幾耐, 不如你有唔識問我先, 我應該都答到 VISA做驗証, 我匯豐銀行就網上E-BANKING做的 其實係幫你張卡做, 唔關TB事的

    回覆刪除
  4. 你係邊個綱online shopping啊?!
    [版主回覆03/03/2009 13:50:00]TB,日本樂天,台灣YAHOO都會啊! 有時團購有時幫襯拍網 睇到岩就會買架啦!

    回覆刪除
  5. 乜恆生VISA 驗証左就OK啦..我有WOR...如果係就好了 !!!
    [版主回覆03/03/2009 23:32:00]係啊!! 你重記得VISA 驗証PW嗎?? 俾錢時要打的~~~ 你快D試~ 唔得再問我 一齊加入TB行列

    回覆刪除
  6. 晚上同HUBBY SWEET PHONE 就是不願做ESSAY 唔到LAST SECOND都唔開波 我都係
    [版主回覆03/03/2009 23:34:00]哈, 係要逼埋身先有動力架 我都覺得自己犯賤><

    回覆刪除
  7. TB?你去開邊間買噶,果度D嘢好似唔多靚咁嘅!
    [版主回覆03/09/2009 11:50:00]我周圍買架....無特定邊幾間 我當淘寶, 平平地著一季都抵

    回覆刪除