2010年9月15日 星期三

美麗聚會再遇♥CAUDALIE♥

永久BLOG文:http://babyalpha.hk/caudalie/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥



對於鍾情的品牌,BABY從不冉吝嗇推介給大家,尤其敏感肌的我必須嚴選護膚品才不致過敏,自己用得舒適才會長用,CAUDALIE是我長用誠意推薦的其一名牌。

Photobucket


第二次參與SASA FB舉辦的CAUDALIE BLOGGER GATHERING(相應舊文) ,對該品牌已有基礎認識。早前拿到的葡萄籽凝采亮白滋潤日霜已經用完,勁推介予乾性肌,即使留在冷氣房亦完全不乾燥,而且吸收力超快,夏天使用都不會笠。



Photobucket


這次Ms Mathilade Thomas沒有出席,換來CECI為我們以英語解說,法國口音好重,我把專注力全放在其完美肌膚上,真係靚足一百分!一條紋都無架!



上次CECI都有黎(靚女特別易認 XDD),真係點望都咁靚,精緻輪廓令東方女性極為羨慕!!(尤其我這種扁面人...)





愛CAUDALIE的最大原因,在於產品理念及天然配方,



完全不含PARABENS及PHENOXYETHANOL兩種防腐劑,謝絕人造色素及香料,講明97%天然原料,3%穩定劑。所有產品均擷取自有機葡萄籽,眾所周知葡萄籽多酚擁有最有效的抗氧化能力,讓肌膚保持年輕的必需品。市面「葡萄籽多酚」產品眾多,但CAUDALIE創辦人出自紅酒世家,產品由酒莊直接提煉,名人如畢彼特、JOHNNY DEPP、麥當娜都係佢粉絲(粉絲唔同代言人啊!!!!),認真唔惹少。



CAUDALIE的產品貴精不貴多,創辦人肯為研發上乘產品花掉6、7年時間,這次主要介紹旗下VINOSOURCE系列,

Photobucket



適合所有膚肌,尤其敏感及脫水乾肌。




Photobucket


特別介紹:葡萄籽雪芭保濕面霜 $288/40ML

Photobucket


加入GRAPE WATER加強水潤,質地如雪芭般細滑。公關在活動期間提供雪糕,比較之下,面霜重滑過雪糕,好誇張!

Photobucket


真正美肌效果待我用多一排才分享啦!


Photobucket


全靠組員眼明手快,遊戲時輕易勝出,禮物好豐富!

Photobucket




Photobucket


係我一直好想試的VINOPERFECT!BABY已經好一段時間停用美白精華,暑假後驚發斑點急速增生,這枝精華送得正合時,更係皇牌產品,法國拿過大獎!! 試用後必跟你們分享。




是日收獲好豐富,

Photobucket


全都是真心好喜歡,特別笑哈哈





未熟悉CAUDALIE的BLOG友,入門我必選GRAPEWATER和HANDCREAM。

Photobucket


用左佢妝容真係KEEP得好好,建議午飯後噴一噴,即使之後無補粉都FEEL到好大分別;用紙巾輕印一下再補粉更加KEEP足到一整天。



Photobucket


我敢說,這枝HANDCREAM是我用過最好最好用的手霜

Photobucket


一來無加PARABENS及PHENOXYETHANOL已是十分難得,不信你看看手中的手霜,閒閒地都有兩、三種。再者主要成份葡萄籽多酚、葡萄籽油加上甜橙油,對抗抗遊離兼基氣味勁SWEET,用完雙手立即極!潤!極!滑!超喜歡,一雙滑溜手令人愛不釋手!



這次推介就到這裡啦,要是對CAUDALIE有興趣就到SASA分店或到官方網站瀏覽一下喇!



永久BLOG文:http://babyalpha.hk/caudalie/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥


6 則留言:

  1. 好開心喔,咁多好野!
    雪芭保濕面霜好用嗎?好似幾濕喔.
    Hand-cream講到咁好,搞到我都想試下! ^^ 要幾錢啊?
    [版主回覆09/27/2010 00:50:00]雪芭保濕面霜好好用!!!! 用完佢真係夠哂保濕, 不過秋冬就唔知夠唔夠力, Hand-cream真係好好用架! 我枝sample就快俾我用完!

    回覆刪除
  2. GRAPEWATER有冇味?
    [版主回覆09/27/2010 00:48:00]少少~~ 清香既味.....唔係假香料個種, 唔識形容tim!!

    回覆刪除
  3. 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室

    回覆刪除
  4. 有衝動買水水果支幫客用喎~~~用埋兩支SHU既OCEAN WATER可以了~
    [版主回覆09/27/2010 00:48:00]佢重有另1枝水重好用!!! 不過貴d!! 買左grapewater試下先! 下次幫你噴下啊!

    回覆刪除
  5. 佢支保濕mask好用,由其冬天必用
    [版主回覆09/27/2010 00:47:00]係咪白色掃頭個枝??

    回覆刪除
  6. 有次去sasa買野,送左1支呢隻品牌sample day cream俾我試,真係唔錯
    [版主回覆09/27/2010 00:47:00]邊隻 day cream啊?? 佢都有好幾個系列架! ^^

    回覆刪除