2010年9月26日 星期日

♥IPHONE4 私心分享♥ (純以女生關心角度)

永久BLOG文:http://babyalpha.hk/apple-iphone4/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥



上回提到新入手IPHONE4,
Photobucket


「一用就愛上!」大概係每位IPHONE用家的心聲。無窮無盡的APPS絕對稱得上係IPHONE靈魂,令想像變成發生,好處就不此詳講了,因為BABY還未熟悉所有好處,倒不如講下用左IPHONE4一星期所發現的缺點,好讓有興趣入手者停一停.諗一諗!


 


第一:2G通電接收欠缺


在用IPHONE前我用SE G900,那時都係用3台 2G PLAN,接受未有任何問題,但用IPHONE收音就塞塞地,重以為咁快壞機!幸好轉用3G網路問題消失,否則我會喊死!





第二:購買7日內,即使壞機亦無法換新機


在香港取得IPHONE普遍有兩個途徑:
A) APPLE STORE,如客人在購買30天內對產品不滿意,可全數退款(只能退款,不能換新機),遇壞機(1年內)可換LL機(即維修機, 不等同新機)。由於維修機跟原先購買的CODE NO不一樣(即換機不換盒),所以賣機通常會少D錢,當然亦可維修電話,但至少等3日。
B) 上台出機,視乎公司而定,如3台沒設IPHONE維修,會叫你去返APPLE個邊,情況如同A)。SMV有IPHONE維修,情況同A)一樣,唔會換新機。




第三:黃燈下影相嚴重偏黃




下面兩圖比較:


攝自CASIO Z250:


Photobucket


實物顏色較為鮮艷,裙子應是粉紫藍色。



攝自IPHONE4外鏡頭:


Photobucket


黃燈下偏黃問題嚴重,非常失真。







第四:前置鏡頭只得30萬素

攝自IPHONE4前置鏡頭:
Photobucket


白燈下拍攝,前置鏡頭反而沒偏黃,如像素提升自拍會開心好多。




攝至IPHONE4外鏡頭:


Photobucket


即使白燈下都有少許偏黃,下圖經nEO iMAGING修改白平衝後最為接近真實。







第五:不能直接設置來電轉駁


平常的手機總有「來電轉駁」一頁,如設定無人接聽、不能接通、忙音及所有來電轉接,對用家來說都是最基本無過的功能。可惜IPHONE就只能設定「所有來電轉接」,後來我查過可以輸入指定編碼修過,如下:

忙音轉駁: **67* (轉接電話號碼) #發出  (取消:##67#)
無人接聽轉駁: **62*(轉接電話號碼) # 發出  (取消:##62#)
不能接通轉駁: **61* (轉接電話號碼) # 發出  (取消:##61#)
所有來電轉駁: **21* (轉接電話號碼) # 發出  (取消:##21#)




暫時發現到以上缺點。最大問題都係影相偏黃,但可用修圖APPS解決,不算大影響,反正影相都會用返相機影啦!



另外,9月底前購買IPHONE4的朋友,記得在APPLE STORE/ITUNES下載名為CASE PROGRAM的APPS,可免費獲取CASE/ BUMPER(可選款式)一個架!

詳情請上:http://www.apple.com/hk/iphone/case-program/





睇到依度,可能令你對IPHONE增多少少興趣,不妨再分享多D。我以(3 HK)上台出機(16GB)JOIN $298(500MB數據)PLAN。由於提供SPECAIL OFFER(其實我都唔知點解有@.@..好LUCKY),先付$3480出機,每月月費$160(免隊道費及增值服務),500MB網上數據,1800基本分鐘,1200心連心分鐘,簽24月約。對用IPHONE來說,我覺得價錢真係幾抵,因在APPLE STORE買IPONE4 16GB都要$4988,感覺上上台價更抵D。




 



永久BLOG文:http://babyalpha.hk/apple-iphone4/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥


9 則留言:

  1. 3台用3G真係比較差,我朋友用iphone3Gs都接收勁差,所以我用iphone4轉台用SMC接收問題呀!但3台出機真係平絕全港!
    自拍鏡頭真係好差,我都冇用,除咗face time外!
    [版主回覆09/27/2010 15:57:00]我用3G接收無問題, 用2G真係差到死..以為自己部機有事TIM!! 我就係諗返咁平..加上9成9朋友仔都係3台就唔轉了! 其實face time點用架?? 計視像分鐘定係wifi??

    回覆刪除
  2.  我今日放工去出了~~不過打算打32gb!!!!!
    [版主回覆09/27/2010 15:35:00]我個陣都有諗過, 聽人講部機會快dd, 但我姑寒都係買16gb 哈哈

    回覆刪除
  3. 同埋你用: 由於提供SPECAIL OFFER(其實我都唔知點解有@.@..好LUCKY),先付$3480出機,每月月費$160(免隊道費及增值服務),500MB網上數據,1800基本分鐘,1200心連心分鐘,簽24月約。
    呢個抵好多喎~我都係打算用500mb ja~
    [版主回覆09/27/2010 15:35:00]舊客戶可能都有其他offer架!

    回覆刪除
  4. 其實都唔會預期電話中的拍攝功能十分之好 只係有時見到某些東東可以立刻拍下-->方便 普遍都係用返相機 同埋iphone入面有好多修圖apps 有d可以整到好似貼紙相咁~~好靚
    [版主回覆09/29/2010 16:15:00]雖然無預期好 但都失望架! 因為iphone3無偏黃, 留而4就有!  ><

    回覆刪除
  5. 我都無買 iPhone呀,好多人都話佢個 camera唔得. 不過阿哥幫我買咗 iPad, 未去攞呀!
    [版主回覆09/29/2010 16:13:00]我都想要ipad啊!!!! 玩games一定好正啊!!!

    回覆刪除
  6. 對啊,自拍鏡,quality太差了!
    [版主回覆09/29/2010 16:12:00]佢得30萬像咋! 太小了!

    回覆刪除
  7. BABY你用3台~~我可以同你狂send sms同傾電話喇~~~ 心連心~心連心~心連心~~XDD
    [版主回覆10/11/2010 13:27:00]AMY~~ 我一向都係3台架!! 我地一向心連心的~~ 哈哈

    回覆刪除
  8. 我試左個來電轉駁啦!work呢~~但有一個問題,在忙音時,我要拒絕接聽先會飛線,不過,當電話在鎖機狀態,只要一解鎖就接聽,有冇得較返唔自動接聽呢?謝
    [版主回覆10/11/2010 13:29:00]依個我都唔知啊!! 我試過按其他制試下會唔會飛線去其他NO, 但只會變左靜音, 唔知係咪無依個功能呢>~~~<

    回覆刪除
  9. photo quality is poor
    [版主回覆12/01/2010 11:09:00]咁又未算POOR既!

    回覆刪除