2010年9月2日 星期四

真空煥膚Silk Peel™

自暑假開始,差不多每隔兩、三星期就去到不同美容中心試做她們的特色TREATMENT,BABY以前都不覺得做FACIAL係咁重要!記得小時候常跟MAMMY去蚊型美容院,步驟不外如是:潔面>蒸臉針清>按摩>敷MASK,心想自己在家PEELING跟敷MASK也差不多吧。但現今的美容科技實在太神奇!只要配合適當儀器及有經驗的治療師,差不多所有皮膚問題均能迎刃而解,效果比自家護膚當然見效得多。



前日來到位於中環的Beauty Plus Skin Care & Laser Centre,


Photobucket


雖然屬小型美容中心,但儀器機種類卻不比大型少,當天我試做真空煥膚Silk Peel™,


Photobucket


看到小冊子介紹SILK PEEL時,不禁讓我想起曾在REENEX試過的真空水漾煥膚(相應舊文),均以真空吸管作賣點,同樣有上面的透明玻璃樽收集污垢,讓用家看得一清二楚。不過這次較特別地方,在於其鑽石磨頭,能夠輕易去除過厚角質層,有助之後護膚的吸收。


Photobucket


當時聽到「鑽石磨皮」實在嚇我一大跳,心想竟不是很痛很乾很易敏感(水瓶座天生愛幻想 XDD)?原來做SILKPEEL時,真空吸管會同時噴出保濕精華,紓緩肌膚,絕不造成刺痛。

開始時治療師會由頸部做起,

Photobucket


看到有微微的發紅嗎?不用怕,不過一分鐘已經漸漸退紅。


Photobucket


面部則由額頭做起,過程會感覺到肌膚輕輕被「啜」起,一路水份注入。

Photobucket


面頰會由下至上,沿淋巴方向,一行行推上。


Photobucket


上面那瓶灰灰的就是由我臉部及頸部製造出來的污水,黑頭、粉刺都被吸進去。



深層清潔後,治療師再做針清步驟,不用借靠蒸臉機已輕易挑出油脂粒,平時我極怕做針清,害怕做後又紅又腫,但Beauty Plus治療師的手勢好好,不但把我鼻翼下粒大走米徹底挑走,即時唔見連印都無,而唇上那兩小粒亦在翌日消失。治療師說只要定岩落針位置及適當力度,針清完立刻敷上消炎面膜,對皮膚就沒有壞影響。最後敷上保濕面膜就完成,整個過程(卸妝潔面SILKPEEL針清→面膜)大約50分鐘,算是快捷又有效果的TREATMENT,試做價$680,比起R家確實便宜得多,有興趣就上其官網看看啦。


5 則留言:

  1. 哦~原來你都是 水瓶座,我都係呀!
    [版主回覆09/06/2010 12:27:00]HAHA 我以前好信星座...講性格真係好中啊!!

    回覆刪除
  2. 好似好好咁!不過,$680一次....仲要試做價。真係有點貴!
    [版主回覆09/06/2010 12:26:00]真空磨皮的TREATMENT都比較貴啊..之前在REENEX試做那個也需4位數字, 相比起來這個算是比較合理了

    回覆刪除
  3. 咁又係....
    [版主回覆09/08/2010 11:28:00]嘻~ 做女人真係好多$$$要洗! 努力搵錢啦.........

    回覆刪除
  4. 我以前做過類似的,真係見到D污糟水,驚驚~!
    [版主回覆09/08/2010 11:30:00]係! 但我覺得有1半都係頸出黎架~ 因為我有搽防曬係頸, 未必卸得清

    回覆刪除
  5. BABY 對星座有研究?

    回覆刪除