2011年7月11日 星期一

BENICO 3D MASK 5分鐘速成溫泉/冷凍臉

永久BLOG文:http://babyalpha.hk/benico-3d-mask/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥



自從上班後我堅持一晚一面膜,這15分鐘的功夫真是不能省啊! 既懶又愛美的女生(在說自己嘛?!) 自然會選擇面膜紙,攤在床上邊敷MASK邊看電視簡直是人甜一大享受啊! 最近晚晚翻看 < 金枝慾孽 >,敷一小節就完成重大護膚程序,就算開冷氣都不怕被抽乾水份啦~~

Photobucket



最近試到的面膜好特別啊~~ 來自 韓國品牌 BENICO 3D MASK ($18/塊) ,跟面具 Palgantong 同一公司啊~ 香港在 DODO CLUB 分店有售,我知道在TST LCX 裡頭有分店,集中數個韓國品牌,包裝都好 KAWAII 特別... 路線偏向年青的。


Photobucket


它不像普通面膜平面剪裁,超立體 3D 設計,貼近面型~ 我覺得好適合輪廓深的女生啦,特別是擁有高挺鼻子常令到面頰有空位,這款的剪裁就好岩你喇! (^O^)

Photobucket


它主要分成 水療溫泉 水療冷凍 面膜兩大類,

Photobucket


水療溫泉面膜 以熱敷效果最佳,有六種不同選擇啊~ 可以針對各類型的問題呢!



Photobucket


像這隻有香草,可以排毒及舒緩。

Photobucket


熱敷步驟相當簡單,只要把面膜浸在熱水約10分鐘便可以啦! 洗澡時浸住就最省時! 因加熱能加速吸收效果,敷5分鐘就得,比起一般紙面膜更快速!


Photobucket


至於 水療冷凍面膜 我亦收到六款啊,跟熱敷面膜效果相約,包裝顏色帶有冷凍感~~ 感覺超爽喔!

Photobucket


每款都清楚記低成份,像這款就用櫻桃以美白成份,那消費者就可以更易選擇啦~~ 像我有選擇困難症.... 見到隻隻都想買!! 睇成份就最易揀嚕。

Photobucket


冷敷更簡單~ 直接把面膜儲在雪櫃,放在下層就可以~~ 不然會變冰! XDDD 時間跟溫泉面膜一樣,5分鐘就搞掂!

Photobucket


除左冷熱敷臉,當為普通面膜都可以~ 不過敷時就長少少...大約10-15分鐘啦`。



Photobucket


剛才也提過它以 3D 剪裁啦~~ 不過像我輪廓扁平直接敷未必最岩我,反而我把它撕起一半,貼在左右邊臉就最FIT我!!


Photobucket


面膜紙好薄~ 吸收也好快.... 即時效果以冷凍面膜較明顯,敷完毛孔都細D~~ 所以個人心水也是冷凍啦! 而且這種天氣,確實好需要透心涼的感覺啦! (^.^)


P.S 有讀者想試嗎?! 要是有興趣就留言給我啦~~ 隨機抽兩款送給大家! 不過呢~~ 郵資要另付喔! 要是OK就留言啦....名額有5名~ :) 這樣囉!



加入下面連結:不定期有獨家送禮、網購分享、美妝心得、新品情報等分享。

 

 



永久BLOG文:http://babyalpha.hk/benico-3d-mask/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥


7 則留言:

  1. honey , give me give  me . 

    回覆刪除
  2. 謝謝你^_^ 請問有沒有中銀ac..不想進入hsbc的櫃檯只入數$3,哈哈!
    [版主回覆07/20/2011 19:57:00]SORRY AR~ 我只得hsbc咋~ 你有恒生嗎? ATM機都可以過數俾HSBC的~ ^^

    回覆刪除
  3. 愛美bie bie の部落2011年7月26日 上午10:05

    i want , i want it 

    回覆刪除
  4. 我今日去入錢俾你//.thanks

    回覆刪除