2011年7月14日 星期四

女人應該要懂的......〔第六課〕 精明塑身束衣

永久BLOG文:http://babyalpha.hk/bodibra/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥



無可否認~ 夏日要穿全身束衣真係好難頂! 尤其遇著天氣焗熱~ 真係差點要暈倒啊! (@_@) 不過亦唔懶得! 就算不能每天穿著,亦至少一星期穿三、四,太熱既就帶返 OFFICE 換啦~ 冷氣地方就不怕啦!

Photobucket


我常常都說啊.... BODIBRA 的胸圍穿得人胸型靚,改善左我厚背、線條問題,甚至是曲背、頸椎等健康問題。把基本問題改善,就可以選擇一些較輕盈的款式喇!


Photobucket


像這個 波點 COTTON 料係咪一D都唔 BODIBRA 呢~ 胸圍帶比普通款幼好多~



Photobucket


棉身質地好舒服啊! 以後做運動去郊遊都無藉口唔著 BODIBRA 嚕! 嘻嘻





Photobucket


這件輕盈款是 M SIZE ~ EE... 我之前不是說過3個尺碼很少嗎?! 原來凡事總有例如喎!

Photobucket


像BODIBRA 的 胸型做得深,胸肉不會亂咁走,而後扣有3個~ 以我胸圍扣中間就最FIT!




Photobucket


而它的V字設計,令人輕易擠出事業線啊!!!! 想不到吧~ (^.^)



至於另一款呢... 是我期待以久的無肩帶款!!! YO~~ 以後穿小背心都一樣無藉口唔著 BODIBRA 吧


Photobucket


樣子好漂亮~~ 是純白色的! 質地好像是絲質啊! 唔知點解一睇到就覺得同婚紗好襯! XD 不過馬太說配襯婚紗又是另一款式啦。


Photobucket


真係好靚.... 好鐘意這種滑身質地,優雅喔!! :)




Photobucket


因為是無肩帶款,扣子多達6個,我也明白啊 (^O^)~ 沒有肩帶便要靠後扣承托穩定,所以也特別做闊少少。雖然多扣,不過感覺上跟5扣分別不大~ 唔會話難扣好多啦...(^O^)


Photobucket


亦有肩帶可以搭配,不過要是我穿日常衣服,我偏愛正常款那種 (即圖一) ,連肩帶設計的承肩力一定比扣肩帶的好。

Photobucket


其實 BODIBRA 真係有好多胸圍 .... 自問都試穿過不少~ 而且每種尺碼都有點分別,馬太每次都會親自為客人選擇,揀返最適合佢地既胸圍。


我知道不少讀者睇完我 BLOG 都參加了馬太的保證計劃,感謝大家信任喇!! 那我就再帶多個好消息,就是 原價$1999的保證計劃減至$999,就算舊客戶都可以JOIN架! 即係參加過$1999既,現在亦能再次參加! :) 至到7月15日咋! 實在抱歉到今天才有空寫啊~~ (>.<)






縮細看不清~~ 可按>這裡<查看原圖,要是預約請直接與 changeyourlike@bodibra.com 聯絡。(可註明是 Babyalpha 讀者啊! ^O^) 有馬太跟進效果真係好好多架,而且亦能夠知多D胸圍知識,包你學到野!


* 重申多次~ 優惠期至到今日咋! 有興趣者可先 SEND EMAIL留位! :)




加入下面連結:不定期有獨家送禮、網購分享、美妝心得、新品情報等分享。

 

 



永久BLOG文:http://babyalpha.hk/bodibra/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥


沒有留言:

張貼留言