2011年8月3日 星期三

反斗車王2 ♥ 巧遇哨牙嘜 & 閃電王麥坤

永久BLOG文:http://babyalpha.hk/cars-2/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥



DISNEY . PIXAR 製作的動畫一向是我最愛最愛!! 由 TOY STORY  、怪獸公司到超人特攻隊等無一不歡,零六年推出的 反斗車王 CARS 更是我的心頭好喔!(>U<)

Photobucket


今個暑期檔我最期待就是 CARS 2 啦! 之前已經跟HUBBY嚷著去看,想不到就收到優先場門票,實在太歡喜啦!! (^O^) 為免透露劇情... 我就不分享內容啦,不過我... 真的極力推薦!!! 畫面華麗、故事勵志,全無悶場呢!! 真係好好睇啊!! :)

Photobucket


這次它們會去到日本、意大利、法國和英國,就好像跟主角一齊去旅行,景點畫得好細緻好美啊!! 反斗車王是少數沒有人類參與的動畫~ 所有設施都為車子創作,所以看起來覺得零舍搞鬼呢!


Photobucket


跟表妹看完電影就趕著到海港城參觀「 夏日反斗起動 」,有哨牙嘜的真車現身,雖然不會駕動也好得意啦~

Photobucket


這架哨牙嘜不是迷你版,一比一、8呎高,是首次在香港展出呢。



Photobucket


後面的製作檔案大公開,有人物介紹及不同海報,位置就在海港城海運大廈 kidX  ,近 Pizza Hut 的地方,小朋友來到一定超高興,爭著合照吧!!

Photobucket


何師奶的囡囡換上反斗車王服,拎住旗仔表情超可愛!! (^o^) 她本人也好得意!! 眼仔精靈好美呢!


Photobucket


再行前一點就見到以特務車王為主題的PS3《反斗車王2》遊戲。


Photobucket


裡面都有個細展覽,WOO~~~ 車子紙牌好得意呢!! 特別是日本藝妓那部! 嘻嘻。

Photobucket


當天行程好緊密,隨即就出發到迪士尼酒店晶荷軒,午宴詳情就按 >這裡<啦! :)


Photobucket


這PR 預備的禮品包啦~~ 好豐富!!


Photobucket



迪士尼的 PRESS KIT 一向靚仔過人,CARS 2 自然不例外! 底頁套用電影海報,靚到可以做 FOLDER ,裡面的故事冊子好有心思,要好好收藏喔! (*O*)

Photobucket


有埋索繩背包,我超鐘意這個啊!!!!! (>O<) 前幾天跟HUBBY去跑步拿去用,好多小朋友(特別是小男童)對我背面心心眼!!! HAHAAA

Photobucket


最後一站黎到迪士尼樂園啦! 為著反斗車王2 的推出,樂園都準備了不少特別遊戲,帶大家睇睇啦!


Photobucket




樂園共有四個反斗景點 (^o^)




Photobucket



附近有反斗車王世界賽,裡面有兩部蓋印機,只要轉動軚盤就有車印,記得拎本特務手冊留念啦! :)



Photobucket


另一邊有特務車王選拔賽,就係利用特務手冊的 QR CODE玩遊戲,遊戲都好簡單易玩啦! 不過提提大家,每個選拔賽只能挑戰一次,要小心玩啦! :)



Photobucket


玩完四個遊戲再去到特務車王總部,這個不是遊戲~ ^^ 而係同家人朋友影張開心相!



Photobucket


再上返迪士尼樂園的網站,輸入QR CODE,就會得到特務證書!



Photobucket


最後有 特務車王反斗 SHOW「閃電王麥坤熱身賽」

Photobucket


這架真車好光亮啊~~ 眼睛識轉動,引擎重非常大聲,一見到車頭燈在閃,就諗起佢嘅經典對白「我閃! 我閃!」XDDDD 最後睇埋歌舞表演就可以排隊跟麥坤拍照,不過只限指定區才可以拍喔!

Photobucket


想影相就要去到睡公主城堡旁的小徑拎FAST PASS,指定區亦係睇表演的最佳位置。

Photobucket


最後提提,如果有 ANNUAL PASS 的朋友記得在樂園拎《反斗車王2》限量收藏卡,上次我也錯過了! (>.<) 看來下次去應該沒有嚕!



Photobucket


離開前跟表妹四圍影相,我發現..... 迪士尼公仔係影多過買的 XDDD 就這樣作結吧!


Photobucket


《反斗車王2》8月11日上映 推推推推推***



加入下面連結:不定期有獨家送禮、網購分享、美妝心得、新品情報等分享。

 

 



永久BLOG文:http://babyalpha.hk/cars-2/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥


2 則留言:

  1. 好看,粵語配音生鬼抵死.
    [版主回覆08/22/2011 12:34:00]粵語配音為套戲加分好多!!! D對白真係好抵死!

    回覆刪除
  2. 沒有人類參與的動畫,一切也是擬人的世界,真的很幽默搞鬼.
    [版主回覆08/22/2011 12:34:00]對啊~~~ 以車為擬人的世界感覺好新鮮呢!

    回覆刪除