2011年11月18日 星期五

BB級廚藝呈獻: 簡易煲湯小撇步

永久BLOG文:http://babyalpha.hk/kilo-off-set/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥





不熟悉我的朋友仔常以為我是煮食能手(難道我樣子太賢良?XD),煲湯、煮飯難不到我,但每次我都會極不好意思細聲說:其實我BB級過BB....(!!!) 我只會煲極極極簡單的湯水,像這次的蓮耦瘦肉湯便是其一。


Photobucket

好開心收到 bigdeal 送來的 Smartech 智能高速煲
高速煲對於我這種懶人來說實在太方便啦! 單是不用看火喉已經夠簡單。之前在hubby家中用傳統湯,隔一會就要看火爐,每次都會很緊張 (@__@),會不會唔夠大火、又會否煲乾水?!  很多疑問出現腦海,高速這種真的簡單到... 連我這級BB級也覺得很輕易!! :)



Photobucket

再者,時間亦是一個很大的concern,平時mammy煲嘅老火湯閒閒地都要兩、三小時~ 對於家庭主婦來說還可以邊做家務邊睇火,但像我們這群,每晚OT回家,就只想輕鬆下,要睇火真的好累人啦..... (說到底,我還是很怕睇火!! ),透過這個密封>排氣程序,煮食也變得很輕易。



Photobucket

Smartech Smart Chef 智能高速煲 容量3公升,適合2-4人家庭,可以當成電飯煲、壓力煲、真空煲,煮飯、甜品、煲湯,就連燜牛腩也難不到呢!!



Photobucket

這次煲的蓮耦瘦肉湯材料好簡單,有10蚊瘦肉、細舊蓮耦。蓮耦健脾胃,任何體質也合飲用~ 而另加的兩粒蜜棗會令湯水更清甜,果皮可以隨意落一小塊~ 我用兩塊就有點兒太多嚕!


Photobucket

首先把豬肉切成細塊,用傳統細煲出水,豬肉變白色就可以關火啦。


Photobucket

期間可以用去皮噐蓮耦皮,再切成一小片,然後將所有材料放進 智能高速煲 就OK啦!



靜等25分鐘再排氣~~~~~~~~



Photobucket


最後加少少鹽,製成品就完成啦!! :)


Photobucket

跟在婆婆家飲到有6成相似喔!! 餘下4成~ 是我功力不夠好,同埋果皮落多了! (T.T)



Photobucket

有興趣可在 bigdeal 看詳細,按>這裡< 就直達啦!! 下次再試試燜牛腩先~ ^^ 這樣囉!

沒有留言:

張貼留言