2007年5月14日 星期一

累鬥累

今日同嵐嵐1早就出去
哈哈 鄉下佬出城 牛池灣下海
笑死me啦!!!! hahaaa
又見到chung著西裝既樣子
去食好難食既米線
最難過莫過於食得唔抵唔好食又食得好飽 shit的
買了件baby jane的tee 很軟 袖口也很靚 呵呵
之後走了很多路 說了很多話
回家後雙腳都很酸痛啦!!!

很想快點有工作 想買錶和ndsl
我諗要預$3000=____="
grad din又預$1000=_________="
唉  又係錢作怪!! 真討厭
都想打份工姐 使唔使咁難啊 哼

今日近乎沒有化妝去見sales
但見我既人通通都好nice 全部係好好人啊!!
係咁同我傾計又話介紹其他sales俾我
哈 如果真係請我就好lu...


p.s 謝謝ivan的sms 我真係未見過世面>"<

沒有留言:

張貼留言