2007年5月20日 星期日

良朋聚會



下午蛋蛋陪我去買suit 嘩~第1次著 試穿完變得很老成呢!!
不過真的很像銀行職員 很像行政人員 (哈 擺明就是行政套裝!)
之後再買埋絲襪同尖頭高跟鞋=__="任務完成了
過左信和個邊打機(記不起名稱) 玩左部推錢機 重玩得很認真 哈哈
夜晚就過返荷里活join李志華,祖堯重有何耀能dinner@禮賓閣
祖堯同何耀能真係第1日真正識咋喎 李志華就10世無見過
大家都變了不少囉 以前f.2大家低低bb笑下略過又1堂
被人讚我瘦左,都不是瘦了很多姐!! 乜我同以前個樣真係咁大分別咩?
傾下大家工作同讀書既野 時間過得好快 好輕鬆
傾傾下話題轉移幫我找工作,哈哈 最衰我又唔劈得啦
完膳後就去打機囉 玩波波機對戰 李志華真係好咋!!! 唉~~ hahaa
解散後再同蛋蛋去食糖水傾計囉 依排日日都宵夜 肥死了>"<
12點就回家lu

和良朋1起感覺很好 又有很舒服的感覺
不過想不到隔左咁耐無見都重岩傾 又想不到離校後才會認識他們
真的很奇妙喎!

沒有留言:

張貼留言