2007年7月1日 星期日

雨過天晴

尋日好激氣 同mammy拗交了 好討厭好憎佢
今日忙左成日 好充實

下午天麗陪我去報space 都幾多人報名
個lecture in左我好耐..都傾左超過15分鐘
咩都會問下傾下 不過佢好nice好好
最後重即時俾offer我
原來好多學生都無得即時知結果架
其實space已經係最後1條有興趣的路(都1早plan定好)
依家都重算放下心頭大石
我會俾心機讀下去的!!
我要爆gpa啊!!!!

拎埋入學資料便走lu
去左銅鑼灣 出左糧要去fing錢 哈哈
都係第1次出咁多錢 當然要獎勵自己吧
不過都無咩心水貨 只係tommy買左件polo shirt
又係bobbi brown買左corrector,conclear同支conclear掃
1直都知b.b.出名conclear 雖然好貴都值得既
女為悅己者容 女人錢確實好易賺!!

行到5點上了間韓國菜mr.kim high tea
tea set好抵,連drinks每人都係$35 重好好味!食到超飽
晚上看阿妙的十年,我還是喜歡原名多點
戲中細節係好既,但係完全無高潮 看得很不爽囉

行百德新街,係adidas見到對respect系列超美波鞋
重減價啊!!! 可惜沒我碼,足足大了1個碼 但真的好喜歡
嗚嗚嗚 很久沒見過咁特別既波鞋啦!!!!
都唔知水貨店會不會有貨呢!!!! >~~~<

最後行去天后食甜品@燕樂居
叫左個幻彩明珠&冰天雪地

本身座冰好高架 但食左幾淡先影
好味到震 呵呵 食甜野果然能令人開心的


收到你的電話也很開心 哈哈哈


沒事了,1切又回復正常
很good! thanks


沒有留言:

張貼留言