2007年7月7日 星期六

又1個星期 再轉多3次半又可以出糧
每天最期待就是午膳時間;
每月最期待便是月尾出糧日囉

今天又和良朋歡聚
原來我和天麗,嵐嵐都見得幾密
平均每星期都有一兩日
sasa就好耐無見lu 瘦左重仍然咁白^^"
每次見面都有說不盡的話題 儘管我係好鬼眼訓
能夠擁有純真友誼真是不錯
昨晚友人說我對朋友好像不錯
對啊! 我對我的良朋都好好的
雖不至於上刀山落油鍋
但有事上來 我總樂意在身邊多加支持鼓勵

晚上請公公婆婆表妹表弟去食壽司
我表妹好癲 單係甜蝦壽司已經食左13件
哈 新鮮肥味的3文魚真係好好吃 正正正
下次1於食越菜 好想食蒸粉包同法式麵包
去老趙就最正宗喇! 諗起都想流口水

回家時於OK買了一大堆甜筒,雪糕,雪條
重買埋迷你被marie claire 太方便囉
人生太美好:]


本周熱話"全港搶購I am not a plastic bag"
唉 完全抹殺原本構思 好錯
倘若中環office lady人人1個I am not a plastic bag
我想問問 Do u have a plastic bag?
其實都唔怪得班置地排隊團  邊個叫個袋賣得咁鬼平
百二蚊就有個名牌袋 重同一班外國名模紅星撞袋
而最重要 更加係轉個手就賺十個dup
嘩 完全係perfect tea 重唔搶咩!

沒有留言:

張貼留言