2007年10月11日 星期四

Suddenly I see (anything).

尋晚同衰鬼傾電話到4時
衰鬼話買左OP飛喎....umum
咁究竟係同邊個去呢?????  嘻嘻


早上拿standard看 很滿足
返8半不是折磨;
食飽飽後要上堂才是最辛苦
上logic熟睡得像豬 我可是坐第1排囉大佬
決定下個sem寧願連上4堂也不要放lunch
放學和effie1起走 幸好kathy提我add sports program
大感謝 她也是我中學同學,真想不到升上space後才會熟落起來
很順利選了yoga 現在真渴望可做運動的時刻

shit!!!! yahoo!blog改版後好難用囉
我轉用yahoo都係因為佢夠user-friendly
現在不要逼我再轉好嗎

1日24小時完全不夠用
不做part time已經忙成咁
今日sunny問我會唔會係學校搵佬
我回應話 " 嘩 唔喇 1個都忙成咁 搵多個重得掂既"
哈哈 不過最重要都係
我唔會 因為根本裝唔落 (我個心好細架咋!)



p.s  衰鬼尋晚問了我1個好傻既問題
今天1想起就覺得很可笑 哈 低b


沒有留言:

張貼留言