2008年7月28日 星期一

HARD

這兩天的空氣污染高企
室外焗熱 室內塞冷
隻手好凍 個頭好痛

溫差太大 連吸一口氣都覺困難
頓時覺得死亡離我好近  .....


我想返屋企訓一交


7 則留言:

  1. take care ar baby!~
    bowie (BE sis + facebk buddy + byrant's frd) XDDDDDDDDDDDDD
    [版主回覆07/29/2008 16:29:00]HAHAHAA!! 我地真係好有緣啊! and also ..you are my blog友*

    回覆刪除
  2. 係呀...天氣好熱好焗....
    FANCL 訂貨站  <<< 有時間睇下啦 ~
    [版主回覆07/29/2008 16:30:00]好啊!! 我都好鐘意用fancl架

    回覆刪除
  3. 我都覺得好辛苦, 公司又勁凍要著外套+暖爐, 出去就熱到抽筋!
    [版主回覆07/29/2008 22:58:00]我公司班人痴線架! 將個冷氣較到17度 雪櫃咩! 之後我係間房仔(得我同另一同事會入)較高另1部冷氣 即刻俾人話囉 重同我講"你不如出去行一圈先返入黎喎!" 佢地真係on9架!!! >~~~~<"

    回覆刪除
  4. 你好嗎?今日香港的天氣真的焗,令人透不過氣
    呼吸也感到喉嚨很乾涸....希望落場雨,平衡下d氣溫啦!
    [版主回覆07/29/2008 23:01:00]係啊! 今早返工真係好辛苦 後尾先知依幾日空氣污染嚴重 我氣管一向麻麻 透氣變得好困難!

    回覆刪除
  5. 我的氣管都係一般啦!有時感到「痕痕地」就想咳兩聲
    哈哈哈!你在哪兒工作呀?千萬不要在沙田or旺角呀!
    因為呢兩度地方最熱、最多塵!
    不過今日應該下雨,情況或會有改善。哈!
    [版主回覆07/30/2008 11:12:00]我係黃大仙返工架~ 今日情況好好多啊!! 起碼呼吸都順暢些 =]

    回覆刪除
  6. 我地公司係冷氣係中央既, 所以唔可以話較就較, 不過好彩我公司d同事大部份都怕凍.
    [版主回覆07/30/2008 11:22:00]你就好啦! 不過呢~唔知係咁尋日我坤完, 今日佢地較高返個冷氣啦! 呵呵

    回覆刪除
  7. 黃大仙工作都不錯,有地鐵!
    至少空氣比起油尖旺區好一點!
    所以我盡量都在冷氣地方工作...打屎都唔出去
    除非放工啦!哈!
    [版主回覆07/31/2008 09:32:00]我住係黃大仙 路程計都係行8分鐘~~ 又近又方便!! 不過我做到下月中就唔做啦 嘻嘻

    回覆刪除