2008年7月15日 星期二

莫名其妙的sadness

這幾天的心情異常反覆, 做什麼都提不起勁
連續2日都遲起身 又發奇怪的夢
連妝都無心機化 整個人變得很down
明明已過生理期 但煩躁依舊
究竟發生咩事?!


唉~我諗我拆開謎底
因為除左工作 都無邊樣野令我不快
真想快點離開 .......


4 則留言:

  1. 加油啊!~唔好down,唔好hea~
    [版主回覆07/17/2008 09:26:00]我無hea啊! 只係公司無野俾我做!

    回覆刪除
  2. 做乜鬼咁down呀? Cheer up girl!
    [版主回覆07/17/2008 09:27:00]我諗係我份工作俾唔到成功感我卦!! 不過依家無野啦 返到hubby/良朋身邊就開心返 =]

    回覆刪除
  3. 我唸如果你做我份工, 你會仲down, 因為日日喺度hea, 睇報紙, 上網, 不過無辦法, 要搵食, 因為我以我既程度, 有呢d收入同benifits, 出面係搵唔到, 所以都要繼續捱, 其實你份工, 我以前都應該做過.
    [版主回覆07/17/2008 12:17:00]你依家做咩架??! 其實除左工作上既野,同事都好重要! 我同班同事零交流咁滯 同佢地溝通唔到!

    回覆刪除
  4. 我而家都係做Admin囉, 同事都ok, 無乜野, 係返工無野做啫!
    [版主回覆07/17/2008 16:36:00]哦! 如果人工同福利都ok就無所謂啦! 忍下!! 我個份人工同福利都唔得 我忍埋下個月

    回覆刪除