2008年9月11日 星期四

SAMEPLE SHARINGS 4 - Neutrogena Complete Whitening Mask(已補文)



永久連結:http://babyalpha.hk/neutrogena-whitening-mask/

*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥




放學回家就收到NEUTROGENA郵寄來的"白得快 最Surprise"
即是樂基兒在賣廣告的Complete Whitening Mask

今次是首次參與官方的試用後網誌分享活動
其實這類活動台灣多的是, 對象主要為美妝BLOG主
真的希望HK公關會增舉辦同類活動
畢竟網上宣傳效力絕對不容忽視


說回美白精華及面膜,
使用方法:塗上美白精華(1細支)>>敷上美白面膜15分鐘


效果方面, 先說讚的:
1.性質溫和, 敏感肌的我用後也沒有出現怪狀
2.敷上精華和面膜後, 面部即時感到軟棉棉, 效果更維持到翌日
3.精華和面膜精華的份量超多, 1細支精華要敷2-3層才用完
而面膜的精華在敷上15分鐘後仍存大量, 我亦順道扭出精華塗在頸部及手臂上
4.質地異常清爽, 即使精華量多亦沒有痴笠感, 吸收速度快速

再說彈的:
1.大家(還是我?!)最期待的即時美白效果, 答案是並不明顯
敷後沒有即時淨白感, 這點我是非常失望啦!!
2.另1點也是我非常在意的, 就是面膜的剪裁並不合我
     ↓看看照片↓



   

價錢:$229.9/4片

後記:
整體來說我對面膜也算滿意的
最喜歡是使用後肌膚變得軟棉棉
至於美白效果,我在BE看到其他sis說連敷5天會明顯淨白
但我沒試過就不願置評,可是即時效果我就看不到啦!
不過以開架貨來說,這款露得清的面膜也算昂貴
想試的BLOG友不妨襯折扣時才買呢!

伸延:
Neutrogena Fine Fairness 香港官方網頁
BEAUTYEXCHANGE 美白精華&面膜分享


永久連結:http://babyalpha.hk/neutrogena-whitening-mask/

*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥


11 則留言:

  1. 係囉,都唔知點解台灣成日有SAMPLE試
    [版主回覆09/10/2008 02:08:00]台灣真係好hit~ BLOG友會上埋雜誌、節目 重有機會出書tim ar!!! 其實香港都會有, 但唔係美妝個方面囉!

    回覆刪除
  2. 快d試, 我想睇下得唔得!
    [版主回覆09/11/2008 01:08:00]我依排忙緊揀科既野, 我諗最快明天補文!

    回覆刪除
  3. 快o的試啦....我又都想知~~
    [版主回覆09/11/2008 01:08:00]連你都有興趣?! HAHAHA

    回覆刪除
  4. 我唔駛美白...不過都真係對佢既成效有興趣~ XDDD
    [版主回覆09/12/2008 01:23:00]哈~ 補文之前俾你估下得唔得?!

    回覆刪除
  5. 係啊…hk真係少呢d野~~ 淨係試過有clinique留言俾我叫我試野… 之後響blog分享返,但係我懶得去拎~~ 呢隻mask我都有興趣,但係叫價唔多抵… 開架都要$$229…
    [版主回覆09/13/2008 02:00:00]唉~人地台灣有好多架!!! 依隻mask真係貴啊! 敷一次都$5x, 不過佢就有支精華 我等特價先會買佢

    回覆刪除
  6. 我覺得樂基兒幾得!!
    不過隻mask....估計效果應該不如想像般明顯, 但應該比到人用後舒服既感覺 (你知有o的mask 用完痴立立, or 皮膚會緊住緊住架啦...) ...
    [版主回覆09/13/2008 01:57:00]佢個樣幾sweet囉! paper mask好少會緊住架! 用完係幾舒服!!!!

    回覆刪除
  7. 係囉…$$50幾蚊用一次又唔多抵~~ 同埋佢sell美白,但效果如果唔明顯就仲唔抵喇~~ 不如買d大牌子好過喇~~ by the way…佢d paper mask一路都有個優點~~ 就係用完唔會好立…
    [版主回覆09/14/2008 02:18:00]我都估唔到美白效果咁差 又可能我本身都唔算黑卦! 我鐘意佢用完rich但又好快吸收 不過單係依個賣點既話, $5x-1片就唔值啦!!

    回覆刪除
  8. 用mask 個樣都影埋出黎...駛唔駛呀...^^
    有冇用過ispa 隻whitening mask ?
     
    [版主回覆09/14/2008 02:21:00]因為要show下張mask's cuttng唔岩我嘛 不過依d係人夾人, 網上都好多人話好fit 我未用過ipsa既mask架~ 但聽聞clay mask好用!! 其實我好少靠whitening mask 美白 因為多數都last得唔耐 所以我買paper mask都以保濕為主

    回覆刪除
  9. 我覺得可能你塊面細呀, 我都未試過用過一隻msak係完全fit到自己面形既.
    [版主回覆09/18/2008 00:26:00]唔係啊!! 我塊面唔細, 普通size 我用好多mask都fit到面形架! eg.我的美麗日記,lifecella

    回覆刪除
  10. 我都有用呢隻mask, 不過都係漏好多位出來喎!
    [版主回覆09/18/2008 15:10:00]你指邊隻??

    回覆刪除
  11. lifecella ,我用粉紅色既.
    [版主回覆09/19/2008 17:05:00]我用深藍色~尋日先敷完, 好fit~ 我用過粉紅色, 敷完無咁滑啊! 不過深藍唔岩我夏天用! 你乾性皮膚就岩!!

    回覆刪除